|
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() Posted: 01 Juni 2010 om 23:18 |
|
Hallo allemaal,
Ik kom even om het hoekje kijken hoe het allemaal met jullie gaat. Op eerste plaats allemaal bedankt voor jullie vakantiewensjes. Het bevalt ons nog steeds goed in eigen land en zeker nu we lekker kunnen genieten van het zomerzonnetje. ![]() We gaan veel fietsen en komen dan langs de mooiste plekjes, vandaar deze fotocollage want het fototoestel gaat altijd mee. Zien jullie die leuke gehaakte varkentjes, die stonden in een etalage van tweedehands kleding en speelgoed, ik vond ze wel grappig. Minpuntje is wel dat we met een kapotte voortent kwamen te zitten, opeens konden we via het dak naar buiten kijken en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Dus gisteren zijn we op pad gegaan voor een nieuwe voortent met vaste luifel en uitbouw die gebruikt kan worden als extra slaapkamer of voor bergruimte. We zijn wel geslaagd maar pffffffff het was wel een aanslag op ons vakantiebudget, maar ook wel weer leuk om iets nieuws te hebben. Alleen de voortent staat nu, morgen de rest en dan zal ik een foto plaatsen. Dus wordt vervolgd. |
||
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
||
![]() |
||
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
|
Hey Claire! Wat leuk je hier te zien :-) Ja, begrijp dat het een aanslag is, maar goed nu heb je ook echt wat gaafs, en eigenlijk een beetje een uitbreiding van je vakantieplekje :-) Ben benieuwd naar hoe het eruit ziet!
Fijne vakantie verder!! |
||
[ I've had such a curious dream, said Alice ]
|
||
![]() |
||
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
|
Leuke foto's en jammer van je cortent maar de nieuwe gaat natuurlijk weer jaren mee als het goed is. Tja dit soort dingen is altijd een een flinke inbreuk op je vakantiebudget. Veel plezier! |
||
All you need is love.
![]() |
||
![]() |
||
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
![]() |
|
Wat een heerlijk bekende foto's. Schitterend daar he? Mijn schoonouders hebben een caravan op camping Bergzicht. In Giethmen. En wij mogen regelmatig ook even daar uitrusten en bijkomen. Naast die schitterende omgeving daar hebben ze ook nog heel veel leuke rommelmarkten, braderieen, optochten enzovoorts in de vakanties. Het is altijd weer genieten. Hebben jullie daar ook een vaste plek op een van de vele campings? Leuk om een nieuwe voortent te kopen. Het is inderdaad een hele uitgave. Maar gelukkig gaan ze dan ook wel weer een tijdje mee. En je hebt een lekkere uitbreiding kunnen kopen. Heerlijk zo'n extra slaapkamer of bergruimte. |
||
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||
![]() |
||
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
![]() |
|
Wat een prachtige omgeving om vakantie in te houden, geniet er nog van
|
||
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
![]() |
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
|
wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben. wel jammer van de tent maar je moet maar zo denken; nu kun je weer jaaaaaaaren vooruit. wij hadden ook 2 bergruimtes bij onze voortent. ideaal. 1tje voor de kids om in te slapen en 1tje voor de troep die elke keer weer mee gaat. nog een fijne vakantie en jullie treffen het wel met het weer |
||
![]() |
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
|
Oh leuk Ommen! Daar heb ik al kind gekampeerd. Op camping Libra, lekker in het bos. Mooie omgeving. Geniet er maar fijn van.
|
||
![]() |
||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
|
Mooie foto's en geniet maar goed van je vakantie
|
||
![]() |
||
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
![]() |
|
Wat een mooie foto's !!! Geniet maar verder fijn van jullie vakantie !!!
|
||
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
||
![]() |
||
qwerty ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 April 2010 Status: Offline Points: 528 |
![]() |
|
het lijkt me heerlijk om daar te zijn! ook al is het hier ook niet koud
![]() ![]() |
||
![]() |
||
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
![]() |
|
Heee, leuk Ommen.
wij staan al 20 jaar op een camping in Ommen, eigenlijk is het Vilsteren een dorpje tussen Ommen en Dalfsen. Onze Camping heet "Camping Laarbrug " Ommen is een gezellig plaatjse en de omgeving is er ook mooi. Jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet, we gaan morgen weer naar de camping, stel je voor kom ik er zomaar 1 van het forum tegen in Ommen. ![]() ![]() Nog een fijne vakantie. |
||
![]() |
||
![]() |
||
klamadi ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 709 |
![]() |
|
ja het is er erg mooi ik ben er geboren veel plezier
|
||
groetjes
KLAZIEN |
||
![]() |
||
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
|
Mooie foto's en geniet nog verder van je vakantie!
|
||
![]() |
||
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
|
Fijne vakantie in die prachtige omgeving
|
||
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() |
|
Diny als je wil weten hoe ik in het echie ben dan kijk maar Hier ik heb in de Computer Idee gestaan en op mijn site staat daar een verslag van. Wij staan op de Koeksebelt in Ommen dus vlak bij Vilsteren
Clara, daar zijn we zaterdag nog doorheen gefietst, ook mooi. |
||
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
||
![]() |
||
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
![]() |
|
Hoi Claire. Leuke foto's heb je al gemaakt. Leuk he in Ommen,ik woon er ongeveer 40 minuten vandaan. Zondag kom ik er nog 2 x door,want wij gaan naar Groningen. Veel vakantie plezier verder in het mooie Twente. Groetjes Hetty. |
||
![]() |
||
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
![]() |
|
OhOh nu ga ik dus wanneer ik dit weekend in Ommen ben kijken of ik je zie De Koeksebelt is de eerste camping rechts, Laarbrug is de laatste ( en enigste)camping links aan de lange weg die van Ommen naar Dalfen loopt. Morgenmiddag gaan we weer voor een paar dagen, even weer uitrusten en genieten.
zo te lezen kennen veel mensen Ommen, gezellig hoor. |
||
![]() |
||
![]() |
||
ikzelf ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2181 |
![]() |
|
Ja ik ben er vanmiddag nog even geweest met mn man want hij moest naar de tandarts in den ham en toen zijn we even doorgereden om koffie te drinken bij de hema hoefde vanmiddag niet te werken dus dat kon mooi even met ons tweeen
|
||
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |