|
Reageer
|
| Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Onderwerp: vakantie in Drenthe of OverijsselPosted: 29 Juli 2010 om 20:31 |
|
Als iemand op vakantie gaat naar Drenthe of Overijssel is het de moeite waard om naar Hardenberg te gaan en dan deze zaak te bezoeken. Ze hebben heel veel keus en toch betaalbaar, goedkoper als op de markt of in de winkel. Wel opletten (als ik naar mezelf kijk wordt ik altijd hebberig en koop ik weer veels te veel) http://www.breishop.info/shop.html hij is komende zaterdag open |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 30 Juli 2010 om 15:07 |
|
Ja daar ben ik net deze week geweest met een medehobbydoos. Een waar wolparadijs. De zaak ligt aan de Ommerweg, van Ommen naar Hardenberg en is te herkennen aan het hek met de steigerende paardjes. Vóór Hardenberg dus. Volgens mij is hij alleen op dinsdag en zaterdag open en tussen de middag is hij dan gesloten. Even googelen dus.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pppetra
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 174 |
Posted: 30 Juli 2010 om 15:38 |
|
en in de vakantie periode slechts enkele zaterdag..
het heet handelsonderneming timmer en je kunt er enkel vanaf de parallelweg bij.. |
|
![]() |
|
Hetteke
Hobbyguru
Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
Posted: 30 Juli 2010 om 17:18 |
|
Hoi Lydia. Ik ben er laatst geweest,ik kon er niet weer weg komen. Ik heb er heel veel sokkenwol gekocht. Wij wonen in Rijssen Overijssel,dinsdag gaan wij naar Emmen naar de Vlindermarkt,dan kom ik er langs. Als die dan open is ga ik weer heen. Groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 30 Juli 2010 om 21:37 |
|
ik zit er in de buurt maar denk dat ik maar niet dat ik ga als ik jullie verhaltjes zo lees. ik zal dan met te veeeeel spullen terug komen want kiezen kan ik niet
|
|
|
|
![]() |
|
Hetteke
Hobbyguru
Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
Posted: 02 Augustus 2010 om 13:25 |
|
Ik lees net dat morgen en zaterdag Timmer onderneming open is in Hardenberg. Misschien ga ik even heen want ik kom er langs naar Emmen. Maar ik denk dat mijn man zegt je hebt nog zo veel liggen. Groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |