|
Reageer ![]() |
Autheur | |
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
![]() Posted: 18 Augustus 2010 om 22:32 |
ik wil een mobiel gaan maken met kleine gehaakte dingetjes eraan en een muziekdoosje eraan. Nu weet ik dat er van die ringen bestaan met gaatjes erin, maar kan ze nergens vinden, online is er misschien iemand die weet waar ze te koop zijn? bedankt vast margriet |
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() |
Ik heb in de handwerkwinkel bij ons een ring gekocht van metaal,die heb ik omgehaakt en daar alle nijntjes aangehangen,misschien een idee groeten Willy |
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
repa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
![]() |
Ik heb gewoon de metalen houder van een lampenkap gebruikt. Omgehaakt, muziekdoos in het midden, elfjes eromheen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() |
. |
|
![]() |
|
Crea Thea ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 55 |
![]() |
Dag Margriet, Ik heb bij deze online winkel een mobielring besteld. Ik verwacht hem vandaag of ander begin volgende week, dus ik kan je nog niet zeggen wat mijn ervaring is. groeten, |
|
Groeten, Thea
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Zouden ze ook geen metalen ringen hebben bij Karwei, Praxis of Gamma?
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |