|
Reageer ![]() |
Autheur | |
flower165 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() Posted: 26 September 2010 om 15:13 |
Hoeveel wol Hoi Allemaal Wie kan mij vertellen hoeveel wol ik ongeveer nodig ben om een poncho mt.98 te haken. Of is er misschien een formule voor... Ik heb geen voorbeeld,maar het patroon heb ik gedownload bij de hobbydoos.Een meisje met een geel-bruine poncho met witte pet. Het bestaat uit 2 delen. alvast hartelijk dank!! |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Hoeveel garen je nodig hebt voor een werkstuk hangt niet alleen af van de maat, maar ook van het materiaal, de looplengte, de dikte, de naald, oftewel : daar is geen zinnig woord over te zeggen.
Wel staat er op de wikkel van vrijwel alle wol hoeveel je er van nodig hebt om een truitje met lange mouwen te breien. Voor een gehaakte poncho zou ik daar 1 of 2 bollen bij optellen, omdat haken wat meer garen vreet en je wat tussenruimte hebt. Met wat geluk kun je eventueel een bol die over is terugbrengen (Zeeman), maar eigenlijk is het zulk goedkoop garen ;dat restje komt ook wel weer een keer van pas. |
|
![]() |
|
flower165 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() |
Dank je wel voor je tip. En je hebt gelijk de restjes gaan ook wel op. m.vr.gr. |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
kijk anders hier eens, staat waarschijnlijk wel een poncho tussen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |