|
Reageer
|
| Autheur | |
mimisa
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Onderwerp: welke wol??Posted: 19 November 2010 om 12:45 |
|
Mijn zus is een sjaal aan het breien met hele aparte wol. Dat is open gewerkte wol. Echt heel apart. Je hebt maar 8 steken nodig voor een sjaal.
![]() Kent iemand deze wol? ![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
muis28
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Posted: 19 November 2010 om 13:01 |
|
nee, ik kan je niet aan de naam helpen. Maar lijkt me wel een mooi effect geven. Dus als iemand het antwoord wel weet. |
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
inge.v
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Posted: 19 November 2010 om 13:33 |
|
Ik vermoed dat je Triana van Katia bedoeld. Is een nieuw garen dat je met dikke naalden breid (8) en enkel 8 steken moet opzetten. je hebt ook maar 1 bol nodig voor een sjaal.
hier vind je meer info. |
|
|
|
![]() |
|
smimske
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Posted: 20 November 2010 om 12:55 |
|
Jep,dat denk ik ook. "Scheepjeswol"heeft volgens mij ok iets soort gelijks....er is ook al eens een topic geweest....de breister(weet zo niet meer wie het was) noemde het haar koraaltje. Kunt uit een bol(ong.10 euro) een sjaal of een korte bolero maken...
|
|
|
|
![]() |
|
mimisa
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Posted: 20 November 2010 om 14:30 |
|
Dat bedoelde ik inderdaad. Vind het zo leuk. Binnen een uurtje een sjaal klaar. Maandag eens op zoek naar deze wol.
|
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
Corrie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Posted: 23 November 2010 om 10:28 |
|
katia en moeilijk aan te komen momenteel 6,25 per bolletje
|
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |