|
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() Posted: 19 November 2010 om 22:50 |
|
Ik ben met een jasje bezig voor mijn kleindochter.Alleen de kraag nog,De rest gaf geen problemen.Er staat: Na 4 cm.hoogte aan weerszijden 1x6 steken afkanten,daarna verder breien in boordsteek 1/1 met de overblijvende steken en aan weerszijden om de 2 naalden in wacht laten 2x6 steken. Brei 1 naald over alle steken en daarna afkanten. Hoe doe ik dit?? Groetjes Frea |
||
![]() |
||
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
![]() |
|
Na 4 cm.hoogte aan weerszijden 1x6 steken afkanten,daarna verder breien in boordsteek 1/1 met de overblijvende steken en aan weerszijden om de 2 naalden in wacht laten 2x6 steken. Brei 1 naald over alle steken en daarna afkanten. Staat er niet bij hoe lang het kraagje moet worden? aan weerszijden 6 afkanten zul je wel begrijpen, boordsteek over de rest van de steken breien, na 2 naalden de naald breien en de laatste 6 niet breien, volgende naald ook de laatste 6 niet breien, = in de wacht laten staan, dan de 6 steken aan weerszijden weer meebreien, ik zou nadat ik de laatste 6 steken had laten wachten de teruggaande naald de laatste 6 weer weer mee breien, keren en ean de volgende naald de andere 6 weer meebreien, je krijgt dan een vouw in de kraag waardoor de kraag een klein puntje omvalt. poeh moeilijk uit te leggen hoor |
||
![]() |
||
![]() |
||
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Ik ga wat Diny schrijft even op een proeflapje oefenen.Kijken of het wat wordt. groetjes Frea.
|
||
![]() |
||
speets ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 17 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
![]() |
|
Mooi!!!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ik heb een proefkraagje gebreid.Als je hem dubbel slaat ,komt het goed.Diny bedankt. groetjes Frea |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |