ideeen voor een baby bezoek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 December 2010 om 08:21 |
hallo allemaal mijn vriendin belde gister met een vraag , ze word oma , nu was haar de vraag dat ik wat kan haken , voor de mensen die op bezoek zijn geweest als aan denken , maar ik weet niet wat wie kan mijn helpen!!! aan ideeen en haakpatronen vriendelijke groet grietje |
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb voor mijn dochter die op 1 november bevallen is ,beschuiten met muisjes gemaakt
Ik heb geen patroon ,maar het is heel simpel Ik heb 2 rondjes gehaakt van een beschuitkleur .met een stevig stukje karton daartussen het bovenste rondje is met ecru gemaakt dat is de boter blauw en witte kraaltjes erop en een kleine muis gehaakt Afgewerkt met een lintje waar onderaan een snoepspeentje hing Ik hoop dat het duidelijk is ik heb nog gezocht maar ik heb geen foto groeten Willy |
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Wel een hele leuke vraag!!! Misschien een mini-speentje, een slabbertje of euh of euh.....zal eens gaan speuren voor je
|
|
![]() |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Er zijn voor scrappen ook kleine speentjes in roze en blauw die zou je er ook aan kunnen hangen. Met een klein gehaakt lapje in de kleur als speendoekje voor de baby.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Zijn er geen amigurumi babytjes?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik heb flesjes gehaakt toen de jongste geboren is.
http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp? TID=9326&KW=flesjes op bovenstaande link zie je ze. als je wilt kan ik je het patroon geven. ik heb het zelf geschreven. |
|
![]() |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
wat een leuke ideeën komen hier voorbij. die beschuitjes
heb ik ook al eens gezien, super leuk. |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |