Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat een spelletje ,maar niet meer met mij

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat een spelletje ,maar niet meer met mij
    Posted: 15 December 2010 om 09:05

ik ben al een tijdje goed ziek , is begonnen met wat hoesten dan wat koorts dan wat gepiep en geruis te horen aan m'n longen dus resultaat was dat m'n bronchitis was overgegaan naar een longontsteking . direct aan de antibiotica maar na een week gingen alle symptonen maar niet over en verergerden zelfs. het hoesten ging al over naar het bijna stikken door de slijmen en heb zelfs een avond gehad dat ik bijna dacht dat ik de ambulance moest bellen omdat ik zo'n ademnood had ...dag nadien weer de huisarts laten komen en weer ging ik niet in op haar vraag om binnen te gaan in het ziekenhuis .nu eergisteren kon ik het niet meer houden van het ziek zijn gevoel en het zoo weinig slapen door al dat hoesten dat ik dan toch maar besloot om binnen te gaan . ik moest me aanmelden via spoed om me zo te laten opnemen . daar aangekomen werd ik naar mijn gevoel al behandeld van : daarvoor meot je toch niet opgenomen worden..en ja hoor , ik had gelijk . na een fotootje van m'n longen en m'n bloedresultaten stuurden ze me terug naar huis met een nieuw voorschrift van andere antibiotica.thuis kwam ik zelfs tot de conclusie dat de catheter die ze hadden gestoken nog in m'n arm stak dus thuis maar zelf eruit gehaald.gisterenmorgend belde ik dus naar m'n huisarts met de melding dat ze me terug naar huis hadden gestuurd maar dat ik weer bijna niets had geslapen vanwege al dat hoesten en zo uitgeput te zijn door het zwaarder ademen. ze nam contact op met de longarts en ook hij zei dat ik niet naar huis mocht met zo'n resultaat die ze zagen op de foto(s van m'n longen dus weer met pak en zak naar de spoedafdeling want er moest gestart worden met antibiotica via een infuus. gisterenmiddag werd ik dus opgenomen , eindelijk... rond 12 u werd ik opgenomen en ik hoorde ze meteen een zware hoestsiroop vragen om het voor mij al te verzachten, wat een opluchting om dat te horen want het enige wat ik wou is slapen , slapen en nog eens kunnen slapen . tegen drie uur had ik nog niemand gezien van de verpleging met medicatie dus toen ik zelf ging informeren zeiden ze me dat de dokter nog altijd niet had beslist wat ze me juist gingen geven . rond 6u kreeg ik wel een masker aangeboden om te kunnen aerosollen , was toch al iets en daardoor viel ik dan toch al even in slaap. om 8u s'avonds werd ik gewekt door een dokter en het viel me al op dat deze niet bepaald vriendelijk was. na wat vragen van hoe en wanner en welke symptonen ik heb zei hij ineens kortaf dat hij nog niet wilt starten met antibiotica en me eerst egwoon een paar dagen wou houden met alleen maar gebruik van het masker. geen hoestsiroop , geen antibiotica, alleen maar wat zuurstof. Ik heb nog nooit zo snel mijn zak ingeladen en me zo boos gemaakt. Na zo een heen en weer gesleur en de dag ervoor ook naar huis toe te zijn gestuurd werd ik het beu , ik heb thuis ook zo'n machien voor het masker dus ga echt geen onnodige overdreven kosten maken om dat masker te gebruiken, dat kan ik thuis ook .

nu ben ik zoo kwaad en momenteel zo op mijn teentje getrapt dat ik even geen dokters meer wil zien of nog een pilletje wil innemen. de huisarts drong al langer aan dat ik binnen moest omdat m'n longen veel te verduren krijgen maar in het ziekenhuis word je precies behandeld alsof je opnamegenieter bent of zoiets ...

ik moest even mijn kwaadheid kwijt ...

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 11:01

Halo Tamara

ik heb met je te doen, ik weet niet in welk ziekenhuis je binnen bent gegaan, maar als ze je behandelen precies of je bent een profiteur, dan zou ik het ook voor bekeken houden,je wilt tenslotte beter worden als je binnen gaat, ik hoop dat je snel beter word

alvast een   en een 

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 11:46

Heel veel sterkte en beterschap.Ik dacht altijd dat de ziekenhuizen in Belgie zo goed zijn/waren.Maar heb een schoonzusje in Belgie wonen met heel veel verschillende ziektebeelden en wat jij nu net beschrijft hoor ik van haar ook wel.

Sterkte en groetjes Frea

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 12:27
Van harte beterschap, wat een vervelend gedoe allemaal, ook ik dacht dat het in Belgie beter was, qua ziekenhuis.  Ik wens je heel veel sterkte toe, en beterschap, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 15:09
Wat een rot-ervaring!!!! Is er niet nog een ziekenhuis in de nabije omgeving. En kan je huisarts niet met zijn vuist op de tafel slaan? Dit is toch geen manier van doen!!! Sterkte.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 18:41
Jemig Tamara, nu dit weer. Dit kun je er net bij hebben. Ik wil je heel veel sterkte en beterschap toewensen en ik hoop dat het komende nieuwe jaar heel veel goeds voor jou in petto heeft. Een hele dikke knuffel
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 19:19
oh wat een nare ervaring!
Wens je veel Beterschap en sterkte toe!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 10:22
Wat naar kan de huisarts niet met de dokter bellen die jou behandeld heeft en zeggen wat ze er van vind.Ik hen nu ook bijna 20 maal in de afgelopen 4 jaar in de kliniek geweest maar nog nooit zo behandeld.Veel beterschap
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 21:07
Jij maakt ook wat mee zeg. Je wilt toch zeker inderdaad niet graag in het ziekenhuis verblijven, dat wil toch niemand? En dan hoe ze je met de medicatie behandelden.
Is geen goede zaak van dat ziekenuis. Hopelijk kom je er snel weer bovenop. Jij lijkt mij wel een moedige en sterke dame. Sterkte en beterschap in ieder geval.
Groet, Tineke01
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 22:31

vandaag ging mijn ventje lief naar onze huisarts omdat hij ook nog ziek is en blijkbaar heeft de huisarts over mij gepraat , ze had vanmorgen vroeg telefoon gekregen van de longarts van het ziekenhuis omdat ze vandaag blijkbaar testen wilden doen met mijn longen . ze weten nu via de foto's dat ik chronise bronchitis heb (longontsteking heb ik nu overwonnen) en mijn longen eruit zien als een persoon van 50 jaar . ik kan dus te weinig lucht inademen doordat m'n longen niet zo schitterend zijn , mede door het roken dat geef ik eerlijk toe maar ik geef ook toe dat ik er niet mee kan stoppen

nu moest ik dus terug naar de huisarts gaan als ik beter (ik heb ondertussen cortisone gekregen voor de chronische bronchitis en een hoestsiroop) en dan wilt ze samen met mij een afspraak maken bij de longarts om vanaf nu mijn longinhoud op te volgen .

blijkbaar gaat chronische bronchitis niet meer genezen dus ik zal altijd heel geveoelig zijn als de lucht door het weer te veel veranderd

nu weet ik tenminste toch weer wat er exact weer aan de hand is

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 09:26
Blij voor jou dat je nu teminste weet wat je hebt en wat ze er aan kunnen doen
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 10:20
jeetje wat een verhaal.
je zou die arts toch bij zijn kladden pakken en een flinke
schop onder zijn reet geven.
ik kan me daar zo kwaad om maken als ze zo reageren in het
ziekenhuis.
ik heb met je te doen want je bent nu dus weer teug af bij
nul en je klachten zijn niet minder.
meid heel veel sterkte en ik hoop dat de klachten snel
zullen afnemen.
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 10:25
tjee, om de muren van op te lopen, ik hoop echt dat ze deze keer je zullen helpen, zodat jij het aangenamer hebt, veel sterkte
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 16:26
heel veel sterkte en beterschap
quality=
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 12:26
heel veel sterkte en beterschap
groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns