Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wensen en voornemens

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wensen en voornemens
    Posted: 31 December 2010 om 10:13
Ik wil jullie fijne feestdagen toewensen, een goede gezondheid en dat al jullie dromen mogen uitkomen.

Ik heb zoals elk jaar een hoop goede voornemens en weeral zullen er maar enkele uitgevoerd worden, maar ach, hoop doet leven zeker ?
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 11:07
jij ook een fijne jaarwisseling.
en iedereen natuurlijk die dit leest.

ik begin elk jaar met goede voornemens maar vele staken al
in januari.
dus dit jaar denk ik dat ik het beperk tot lol maken en
veel handwerken
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 11:16
Mijn goede voornemen is veel haken en breien en eerst mijn oude wol opmaken (nou ja niet helemaal) voor ik nieuwe ga kopen. Ik neem me voor een lieve echtgenote en poezenmoeder te zijn en een niet zo precieze huisvrouw.

Ik denk niet dat dat me veel moeite gaat kosten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 11:51
Ook ik wil iedereen een hele fijne jaarwisseling toewensen.

Iedereen die dit jaar een verdrietige, moeilijke of zware
tijd heeft gehad wens ik een blij en gezond jaar toe.
Back to Top
Lintequess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lintequess Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 14:02
Namens mij natuurlijk ook een hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2011. Ook al kom ik op het moment hier weinig, ik denk wel vaak aan jullie.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 14:13
Ook van mij voor julie allemaal een hele fijne jaarwisseling, en mijn goede voornemen ? Ach zullen we het daar december volgend jaar over hebben of het gelukt is ?
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 14:42

Namens mij een fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond en creatief 2011.

Groetjes Hetty.

Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 15:42
Voor iedereen een fijne jaarwisseling en ik hoop, voor jullie en mezelf, op een jaar vol geluk en gezondheid.

Mijn goede voornemen: eerst de ufo's afmaken voor ik aan iets nieuws begin. Daar ben ik nog wel even mee bezig dus ....
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 18:11
Voor alle hobbydozen een heel gezellige jaarwisseling en een heel creatief jaar!
En voornemens, ach lekker zo doorgaan als dit jaar!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 18:16
Voor iedereen wil alle goeds voor 2011 toewensen: gezondheid en geluk. Goede voornemens doe ik al jaren niet meer aan. Die zijn binnen de kortste keren in de prullenbak verdwenen 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 10:20

Iedereen een gezond en gelukkig 2011, met vooral veel creatieve ideeen.

Mijn voornemen in dit jaar nog 12.5 kg af te vallen, de eerste 12,5 kg zijn er al af, nu de rest nog. Heb me gisteren al de hele dag heel mooi gevoeld in een jurkje dat ik een jaar gelden absoluut niet had durven dragen.

En hopen dat mijn schouder wil genezen, zodat ik weer kan gaan handwerken. Doe al 3 maanden niks en dat begint aarig te vervelen.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 10:35
Ook van mij de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar.
Op de eerste plaats gezondheid, dan nog gezelligheid,maar dat lukt hier wel en ten derde héél veel handwerkplezier.
Hartelijke groeten Wil B.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 19:06

Voor iedereen de beste wensen,maar goede voornemens doe ik niet aan.Maar 1 jabnuari is natuurlijk wel een mooie startdatum.

ik vind dat je het hele jaar je best moet doen,en niet omdat het een nieuw jaar is..Ik zou moeten proberen iets minder te gaan doen,misschien is dat toch een goed voornemen.Maar ik weet eigenlijk nu al,dat daar niets van terecht komt,hooguit met vlagen.

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 08:07

Voor iedereen:

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns