nu dit er ook nog bij |
Reageer
|
| Autheur | |
dollydotteke
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: nu dit er ook nog bijPosted: 15 Januari 2011 om 15:30 |
|
ja , hier ben ik weer met mijn gezaag...vandaag ontdekte ik in de krant een artikel over iets dat ging in onze vriendenkring , ongeveer een maand a twee manden geleden is dit aan het licht gekomen en iedereen had het er heel moeilijk mee . de moeder heeft ons als een baksteen laten vallen omdat we haar verteldde dat het onmogelijk is dat ze de stiefvader blijft steunen en aangezien zij van mening is dat ze doet wat ze wilt heeft ze iedereen laten vallen , zelfs haar eigen familie. de dochter zelf zit momenteel in een opvang en wij proberen haar nog dagelijks de mogelijke steun te geven die ze kan gebruiken . nu gisteren is de zaak voor de eerste maal voorgekomen en vandaag ontdekte ik het artikel in de krant doordat de dochter me dit direct vermeldde , ze schaamd zich rot nu aangezien zij nogal in een roddeldorp woont en vermoedelijk iedereen wel weet dat dit of over haar gaat. ergens vind ik het schandalig dat de krant zo gebrand is op zo'n drama's terwijl ze er niet bij stilstaan wat dit kan aandoen bij sommige betrokkenen. ik moest dit even kwijt --link verwijderd door moderator, link te schokkend--- |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Januari 2011 om 17:12 |
|
In wat voor een wereld leven wij?, waar gaat dat allemaal naartoe?
|
|
![]() |
|
dollydotteke
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Januari 2011 om 17:15 |
|
ja ook wij stonden met onze mond vol tanden , wij zijn heel veel met dat gezin leuke dingen gaan doen , zoals beekse bergen , efteling , bijna elk weekend waren we daar zodat de kids konden samen spelen maar ik moet eerlijk toegeven ik had nooit gedacht dat dit afspeelde ...
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Januari 2011 om 21:18 |
|
Ik was dit graag bespaard gebleven. Wat een walgelijk verhaal en raadt het niemand aan om te lezen, te bizar, te erg, te walgelijk wat een smeerhonden leven er op deze wereld
|
|
![]() |
|
smimske
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Januari 2011 om 22:23 |
|
ach meiske toch....alsof je al niet genoeg aan jezelf hebt. Vind het een walgelijk verhaal maar daarnaast ook een superslecht journalistiek artikel...dat je nieuws wilt brengen prima,maar op deze manier ben je een schand voor de journalistiek. Op zich is het goed dat zulke dingen in de publiciteit komen,zo blijven mensen zich bewust en allert op signalen maar op deze manier,onprofessioneel en erg kwetsend!! |
|
|
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Januari 2011 om 08:10 |
|
STERKTE
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Januari 2011 om 10:29 |
|
ik heb de rillingen op mijn rug lopen.
wat verschrikkelijk. je zou die mannen toch ik weet niet wat aan doen. en dan snap ik die moeder niet. als ze nu nog steeds die mannen steunt dan is zij geen haar beter. ik hoop dat het meisje er met veel hulp en heeel veeel tijd er toch boven op komt en aan haar eigen toekomst kan gaan denken. heel veel sterkte. |
|
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Januari 2011 om 12:40 |
|
Sterkte Tamara. Dat je er dit ook nog bijkrijgt is wel veel van het goede
. Probeer toch om jezelf niet schuldig te voelen. Jij kunt er niets aan doen
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Januari 2011 om 15:26 |
|
Veel sterkte
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Januari 2011 om 16:34 |
|
Woorden schieten tekort. Als ik denk aan het meisje, aan de rest van het gezin en aan alle betrokkenen er omheen. Heel veel sterkte.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Carola
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Januari 2011 om 17:06 |
|
Zo denk ik er ook over! Zet in je verhaal graag waar het over gaat Eigenlijk vind ik het ook te ver gaan om dit op een HOBBY forum te plaatsen. |
|
![]() |
|
tikoes
Hobbyguru
Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Januari 2011 om 09:05 |
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |