Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

blauwe wol van zeeman of wibra

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: blauwe wol van zeeman of wibra
    Posted: 29 Januari 2011 om 12:32

hallo iedereen ,

ik was begonnen aan een dino en nu ik nog wat stukjes moet haken kom ik niet toe met de wol , ik geloof dat deze wol van de zeeman komt dus ik heel snel naar de zeeman om te gaan bijhalen , ik vond deze niet en ze verteldde me dat deze pas in de zomer terug binnen zal komen , wat sneu zeg

nu staat de halve dino kaal op de kast zonder voorpoten en mond en vroeg me dus af of misschien enige hobbydoosjes deze wol nog hebben liggen ...

het is blauwe kleur met het nummer

color 60

lot 1080

van het merk royaal en kostte 99 cent lol

wie kan me uit de nood helpen , uiteraard zijn verzendingskosten voor mij

groetjes

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 15:28
ik heb het niet.
als ik van de week nog in de stad kom wil ik wel even
kijken of ze het hebben .
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 17:06
ik heb deze week blauw bij de zeeman gezien, maandag zal ik
even kijken of het de blauw is die je nodig hebt.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 18:26

oke , ik zal het jammer vinden als ik echt tot de zomer moet wachten om de dino verder af te maken

bij mij in de buurt en omstreken hebben ze de kleur niet

Back to Top
Liesbeth49 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesbeth49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 20:06
Ook ik heb effies in mijn voorraad gekeken, maar
helaas het zit er niet bij.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 20:55
Ik heb hem wel, maar heb hem zelf nog nodig, dus ik kan je niet helpen.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2011 om 16:00
Helaas, de wol bij de zeeman was een ander nummer, een
aquablauw, dus ik kan je niet helpen.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2011 om 21:29
er zal niets anders op zitten dan te moeten wachten om de dino af te maken tot het weer zomer word vermoed ik
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 12:26
kan nog even kijken voor je....heb sowieso een bol donkerblauw liggen,moet het nummer nakijken en kijk anderss wel bij de zeeman van de week
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 12:53
Net even voor je bij de zeeman gekeken hadden wel royaal liggen met kleurnummer 60 alleen lotnummer was heel anders.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 22:15
hoi Dollydotteke, de bol die ik heb liggen is colornummer 60 maar lotnummer 2023...als je het aandurft wil ik hem best opsturen naar je? Ik heb hem aan het begin van het winterseizoen gekocht in de uitverkoop,dus is van zomercollectie 2010....Of zal ik je eerst een stukje toesturen,is niet gelijk zoveel aan portokosten maar kun je hem wel alvast zien?!?
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 22:17
Hier bij Zeeman lag alleen een soort aquablauw helaas
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2011 om 07:21

moet ik anders even een foto plaatsen van de onafgemaakte dino?

ik zou het zo zonde vinden om mensen iets te laten betalen zoals verzendingskosten en het niet de juiste kleur zou zijn ...

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2011 om 07:29
Is wel een goed idee denk ik. Dan hebben we een idee wat de kleur moet zijn.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns