Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Grote haaknaalden Clover

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Grote haaknaalden Clover
    Posted: 28 Februari 2011 om 13:31
Ik was een beetje aan het googlen naar Clover Soft touch haaknaalden in grote maten. Wie o wie heeft daar ervaring mee? Is het een groot verschil met de dikke plastic naalden van bijv. Prym?

Deze kwam ik bijv. tegen. Ze zien er wel uit alsof ze fijn haken, maar als er iemand ervaringen wil delen, dan graag... Ben altijd zo'n twijfelaar met bestellen ;)
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 16:16
ik heb nld 3 en 3,5 en 4 en vind ze geweldig haken.
heb reuma en met deze naalden kan ik wel haken en met die
dunne niet
quality=
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 16:28
Ik heb een maand of wat geleden 2 Clover haaknaalden aangeschaft, en sinds die tijd werk ik nergens anders meer mee. Ik kan ze je van ganser harte aanraden.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 16:58
Ik durf niet omschakelen.
Ben bang dat het haken met fijnere naalden daarna niet meer zal lukken (nummers 0,75 1 1,5 en 2 )
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 17:40

Ieke, deze naalden (op je plaatje) zijn van plastic. Heb hier geen ervaring mee. De small set is er ook in staal (goudkleurige punt en soft touch grip). Persoonlijk vind ik ze heerlijk haken en wil nooit meer anders  Grotere maten gebruik ik haast nooit. Degene die ik heb zijn van plastic (prym) en mijn ervaring met deze is dat het handvat dik genoeg is zonder pijn in mijn vingers/handen te krijgen.

@ Dine: Je hebt de soft touch grip naalden van clover ook in de diktes die jij noemt. Ze gaan van 0,5 tot 6 mm.

Groetjes
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 17:47
Bedankt voor de tip Tinkerbel  
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 18:26

Ik heb deze via Ebay besteld, ik word gek van die verkrampte handen en vingers  

Ik haak heel graag, maar niet op deze manier. Ik hoop dat dit de oplossing is!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 23:23
ik heb de soft grip, 2.5 en 3.0 en morgen krijg ik als het
goed is de 3.5 en de 4.0. Bij dikkere maten is de pen al
behoorlijk dik en denk ik dat het wel los loopt. En idd. De
clover soft grip gaat tot 6.0. en ze haken heerlijk.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 08:04

Ik vraag me af of iemand van jullie weet of de plastic net zo lekker haken als metalen haaknaalden. Ik heb nu alleen metalen en ik wil wel weten of deze ook lekker haken. Ik moet ze nog bestellen, begon gisterenavond te twijfelen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 09:27
Ik heb er in de aard op de hobbydozen besteld en ik haak er graag mee ,alleen een nadeel je kan er langer mee haken
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 14:34
Ik ga de plastic morgen bestellen, laat het je zo snel mogelijk weten...

Maar het is wel zo, wat al eerder werd gezegd, dat dikkere naalden zoiezo al makkelijker vasthouden. Maar daar heb ik er nog maar weinig van, dus als ik dan toch nieuwe haal, haal ik gelijk clovers... Zijn ook nog eens goedkoper dan de variant van Prym
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns