Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

barbapappa fam.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ingridvdmortel View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingridvdmortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: barbapappa fam.
    Posted: 04 Maart 2011 om 10:12

Ik ben sinds een maand aan het haken geslagen en ben helemaal happy met mijn nieuwe hobby.

Had meteen een boekje met amigurumi gekocht maar die heb ik allemaal gemaakt.

Nu ben ik op zoek naar de barbapappa familie wie kan mij hieraan helpen?

Alvast heel erg bedankt!!

groetjes Ingrid van de Mortel

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 10:45

Dit zijn de barbapapa's die zijn ontworpen door L33ntje hier op hobbydoos:

Je kunt het patroon bij haar kopen. Ik denk dat ze je per pb wel verder kan helpen: http://forum.hobbydoos.nl/pm_new_message_form.asp?name=L33nt je Maar je vindt haar ook op: http://www.ravelry.com/patterns/library/barbapappa-family

Back to Top
ingridvdmortel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingridvdmortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 10:55

Kei bedankt!!!

Dat ga ik zeker doen deze bedoelde ik, ik had ze ergens gezien maar kon ze nergends vinden.

Bedankt!!

wie niet waagt blijft maagd ;-)
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 12:33

Waar is L33ntje eigenlijk gebleven??Ik zie haar nooit meer op het forum

Ze was-dacht ik- verhuisd naar Duitsland?

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 14:57
Ik heb het patroon laatst bij haar gekocht. Heb alle kleurtjes bij elkaar gehaald toen er laatst wolkorting was bij de Wibra... Nu alleen nog wachten tot m'n zusje haar granny stripe kussen af heeft. We zouden ze samen gaan haken...
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 20:34
aaah die zijn leuk zeg!
Back to Top
Ilse86 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ilse86 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 12:09
Kan je het patroon ook ergens in Belgie kopen? Ik zou deze graag maken maar weet dus niet hoe :s alvast bedankt
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 12:11
Dit kan je via het www adres kopen welke Naemi bij haar bericht heeft geplaatst. Dus dat wordt een online bestelling dan  Voor dat soort bestellingen maakt het niet uit of je uit België, Nederland of Duitsland iets wil bestellen 
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 12:19
Het patroon kun je via ravelry bestellen en dan heb je het meteen in je mailbox. Even een mailtje naar L33ntje en dan krijg je het patroon gratis in het Nederlands toegestuurd!
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 18:21
Originally posted by willie willie wrote:

Waar is L33ntje eigenlijk gebleven??Ik zie haar nooit meer op het forum

Ze was-dacht ik- verhuisd naar Duitsland?

groetjes, Wilma

Klopt, en ik heb het de laatste tijd gewoon heel erg druk gehad met andere dingen, zodat ik eigenlijk aan handwerken nauwelijks toe ben gekomen. Aan het huis moest en moet natuurlijk veel gebeuren, maar ook mijn gezondheids noopt me wat meer dingen buitenshuis en zeker buiten de computer te doen. Ik lees nog wel af en toe bij, maar schrijf verder weinig tot niets. En nee, alles bijlezen is haast niet te doen eigenlijk.

Maar de laatste weken ofzo heb ik de haaknaalden wel weer opgepakt voor wat kleine dingetjes (hondenjasjes, een kussen) die ik eerdaags / nodig op de foto moet zetten.

Dus ik ben er nog, alleen effe ene klein tandje lager. Zo' periode heb ik eerder geloof ik ook wel eens gehad. Maar Leentje komt altijd weer terug.
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 18:25

Gelukkig dat alles goed is met je

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns