Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Scannen met een BrotherDCP 135c.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Scannen met een BrotherDCP 135c.
    Posted: 19 Maart 2011 om 14:32

Hallo Hobbydoosjes.

Iemand in het bezit van een printer n.l.BROTHER DCP-135c. Ik heb er 1.Hij kan scannen maar ik weet niet hoe.Heb ook geen beschrijving ervan.Kan iemand mij eenvoudig  uitleggen hoe de printer werkt.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 14:56

Ik heb de Brother DCP-145C, is bijna hetzelfde apparaat.

Bij mij zat in de doos een cd met een programma Control Center 3 en dat moest je installeren op je pc en via dat programma kun je scannen en alles met de scans doen.

Het kopieëren gaat gewoon met de knoppen op het apparaat. Ik heb op het apparaat ook een knop Scan, maar daar heb ik nog nooit iets mee gedaan, ik weet niet hoe dat moet.

Maar daar heb je een gebruikershandleiding voor, ik heb het even voor je nagezocht: Je legt het document op de scanner, drukt op Scan, dan kies je met de knop + en - voor "Naar File" en dan op je pc kiezen waar het terecht moet komen.

Zo zou het moeten lukken Frea!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 15:07
Ik heb brother 115c, scannen doe ik gewoon via windows fotogalerie, bestand en importeren van scanner,..
Back to Top
speets View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer speets Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 15:44
Frea,

Hier http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/nl/nl/mod el_top/colormfc/dcp135c_eu_as.html?reg=eu&c=nl&lang=nl&prod= dcp135c_eu_as
kun je -als je wilt- de handleiding ophalen, maar ook de software die je nodig hebt.

Succes! Chris.
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 16:02
Mijn pc is veel te oud voor deze printer.Hij staat aangesloten op de laptop van mijn zoon.Ik ga alles uitproberen.Jullie horen /zien het wel. Tot nu toe iedereen bedankt voor je reactie.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.324 seconden.
Lang Yarns