Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon draak van AD

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon draak van AD
    Posted: 22 Maart 2011 om 15:08

Ik ben bezig met de draak van Alan dart en kom er niet helemaal uit:
(het gaat om de voorpoten van devilish dragon)

ik heb 18 steken op de pen - tot zover heb ik het goed - en dan snap ik de volgende zin niet meer:

"Dec 1 st each end of next row and 3 following 6th rows - 10 sts"

wie kan het mij uitleggen?
moet ik nu 1 steek minderen aan het begin en einde van de volgende ?? toeren

help

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 17:34

each end, dus inderdaad aan elk eind van de toer. Wat ik niet snap is dat je dit de volgende toer en drie daaropvolgende 6 rijen.

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 19:05
Volgens mij moet je aan het einde van de volgende rij 1 minderen en daarna 3 keer om de 6 rijen 1 minderen, dan zouden er 10 steken moeten overblijven
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 19:29

humm, zoals jij het schrijft, Nadine, dan minder je 4 steken, dus hou ik er nog 14 steken over????

Om de 6 naalden, zo las ik het eerst ook, en dan aan het begin en einde van de toer 1 steek minderen, dat zijn 8 st. en dan hou ik er 10 st. over, dat klopt, maar....dan wordt en die armen veel te lang

Ik denk dat ik het volgende doe: twee steken minderen (begin en eind) op de rechte toer, dan een toer av, dat nog eens drie keer herhalen (dat zijn 6 toeren)

anders weet ik het ook niet

Back to Top
Nousje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nousje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 16:30
Ik heb hem ook gebreid al enige tijd geleden en het is aan het begin en einde van de volgende naald en dan 3 maal in de 6e nld en dan klopt het ook qua lengte
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 16:34

Originally posted by Nousje Nousje wrote:

Ik heb hem ook gebreid al enige tijd geleden en het is aan het begin en einde van de volgende naald en dan 3 maal in de 6e nld en dan klopt het ook qua lengte

oeps, ik heb drie geminderd in 6 naalden, in totaal 6 naalden, jij hebt dan 18 naalden? ik kijk wel hoe het eruit ziet en anders maak je armen overnieuw

Back to Top
Nousje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nousje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2011 om 16:35
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns