Euroland |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Maart 2011 om 16:21 |
Euroland is nu voor de helft hobbywinkel. Ik zag een stapel 100 bloemen om te haken en breien, diverse knuffelsboekjes en voor kinderen Ik leer haken van Lucinda Guy. Voor volwassenen van Margriet Brouwer Nieuw haken, er bestaat ook een Nieuw breien, maar dat zag ik er niet bij.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
toch weer een beetje gevaarlijke winkel geworden????
groetjes IngeDev ![]() ![]() ![]() |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Ja hij ligt ook in de gevarenzone net als De Slegte, Nawijn en Polak (boekwinkels), de witte boekwinkel, met ook hobbymateriaal, de Xenos. Allemaal met één sprong te bereiken. De andere gevarenzone omvat Kruisvat, Wibra en Action. Het is hier niet pluis.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
dit laat ik hier thuis niet lezen hoor, zo kom ik nooit een keer in jou woonplaats winkelen. en dat wil ik juist zo graag een keertje. ( wel met dochter, schoondochters en een volle portemonnee. zonder zeurende en op het geld lettende mannen) ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik ben toevallig vorige week (samen met mijn man) in Apeldoorn geweest, en heb weer mijn slag geslagen in de katoen
![]() Maar het is inderdaad heel mooi en overzichtelijk geworden Magtelt. |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Kom maar vaak terug, dan blijven die winkels bestaan. En met een zonnetje erbij is het gezellig winkelen. Je kunt je man stallen binnen de Oranjerie bij La Place, Bakker Bart of die andere tent. Dan heb je een vast punt waar je te volle tassen kwijt kunt.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Of boven bij de HEMA ![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Bij de Hema neem ik steevast een cappucino en een kaarbroodje en dan ga ik ergens zitten, waar ik de Hoofdstraat kan inkijken. En daarna koop ik een setje tekenpotloden, want die zijn lekker bij het puzzelen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |