tekst poncho |
Reageer ![]() |
Autheur | |
miranda22 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 April 2011 om 22:37 |
Wordt van boven naar beneden gebreid, te beginnen bij de capuchon. graag uitleg over tekst... hoe ver gerste korrel breien.... hoezo heen en weer breien met 3 ribbelsteeek aan zijkant als je rondbreid? groet miranda |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heen en weer breien op een rondbreipen wordt vaak gedaan als er veel seken op de pen komen te staan .
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Met het gerstekorrel probleem kan ik niet helpen welk patroon is het ?? Kun je er iets meer over vertellen ? .
|
|
![]() |
|
tootjeko ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
Het is misschien ook wel leuk als je je even voorstelt Miranda22.
Wij zijn hier op dit gezellige forum altijd bereid iemand te helpen, maar we weten wel graag wie we helpen. Op de forum index zie je ook een onderwerp "Even voorstellen" staan. |
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
miranda22 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
http://www.garnstudio.com/lang/nl/utskrift/printversjon_nl.p hp?d_nr=b16&d_id=1&lang=nl de tekst gaat over dit bovenstaand patroon. rondbreien? er wordt volgens mij niet heen en weer gebreid in dit patroon i.v.m capuchon?? en waar moet ik de ribbelsteek aan de zijkanten plaatsen. gr miranda |
|
![]() |
|
Lees het patroon eens rustig door . Volgens mij brei je de capuchon en het bovenste deel van de poncho heen en weer met je rondbreinaald . Dan ga je over op rondbreien dus zo,n beetje na het split denk ik staat duidelijk aangegeven op welke hoogte .
Lees overigens ook even het berichtje van TOOTJEKO mutti
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
voor de split en kapuchon moet je wel heen en weer breien op de rondbreinaalden zodat je later als je meer steken hebt het werk al op de rondbreinaalden hebt staan. En aan het begin / eind van elke naald heb je 3 steken in ribbel. Dit zal als rand van de kapuchon en split dienen, denk ik zo???
Niet zelf denken maar gewoon stap voor stap of te wel regel voor regel het patroon volgen. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |