Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Japanse bloemen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ineke P Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Japanse bloemen
    Posted: 11 April 2011 om 12:09

Wie kan mij vertellen hoe ik japanse bloemen het beste aan mekaar kan maken? Ik las dat iemand ze aan mekaar Haakt. Wie kan mij vertellen hoe dat moet?

Alvast bedankt!

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 13:25

ik heb geen idee wat ik me voor moet stellen bij japanse bloemen en hoe/wat je dan nog aan elkaar moet maken??  Probeer het anders eens met halfvaste of vaste steken...ipv insteken in een steek, steek je dan in 2, van elk patroondeel een steek. Je moet even bekijken wat dan het mooist is, de goede kanten op elkaar, dan ligt de verbinding als het ware onder je werk of juist de "foute"kanten op elkaar....

Kijk maar of je er iets mee kunt anders maar weer roepen....

P.s. klinkt wel heeeeel interessant, japanse bloemen!!?! dus mocht je het patroon kunnen/willen delen houd ik me ook aanbevolen

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 16:06

http://attic24.typepad.com/weblog/2011/03/japanese-flower-sc arf-ta-dah.html

kijk hier is, misschien heb je er wat aan.En anders zou je het kunnen vragen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.844 seconden.
Lang Yarns