hiel breien toe up |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mari75 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 April 2011 om 19:38 |
Ik brei dus toe up.
en dan heb je de kleine hiel gehad en ga je over naar de grote hiel. De laatste steek brei je samen met de eerste van de spie. Dat snap ik nog. Maar dan. Werk keren staat er en dan de eerste niet breien maar overnemen (dat is bij mij die samengebreide steek. Dat is al niet goed want de volgende toer brei ik die dan weer samen met de eerste van de spie en dan wordt het een knoeiboel. Maar hoe moet het dan wel. Zoals ik al zie ik kan die sokken wel ik weet niet wat doen...grrr Wie kan me hiermee helpen? |
|
Mari moeder van Niek en Amber
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De steek overnemen is wel goed hoor!! Eerste toer van de grote hiel,is de laaste van de hiel en een spiesteek gedraaid recht samenbreien.Dan keren. Tweede toer,eerste steek afhalen,en de laaste hielsteek met een spiesteek averecht samenbreien.Dit herhalen. Ik neem aan,dat je voor de rest een beschrijving hebt. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |