Haak patroon auto |
Reageer ![]() |
Autheur | |
jeannetsanne ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 April 2011 om 19:59 |
Hoi hoi
Wij zijn al heel lang op zoek naar een patroon van autos??? Wie o wie heeft een patroon voor ons??? |
|
jeannet en sanne
|
|
![]() |
|
tootjeko ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Google is je vriend
![]() |
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Sorry ik stuur jou/jullie niets... Het enige wat ik tot nu toe zie is
hebben hebben hebben... We zijn hier GEEN bibliotheek!
Misschien leuk als er een berichtje komt op een gemaakte creatie of in de koffiecorner een gezellig verhaaltje. Helaas. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Bovendien zijn er een aantal topics over gehaakte en gebreide auto's en andere vervoermiddelen. Gewoon de zoekfuntie (vergrootglas) aanklikken en je wens in het balkje zetten en bij "alle forums" kijken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
hoe vaak moeten we dat nog vermelden Magtelt? Ik wil graag helpen maar deze persoon(en?) maakt alleen gebruik van de "heb" knop. Geen moeite willen doen maar wel ontvangen....Koop maar een boek zou ik zeggen.
|
|
![]() |
|
Spikeysmum ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 05 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 318 |
Hallo Jeannet en Sanne, Ik zal het even uitleggen. Het is de bedoeling dat jullie je even netjes voorstellen aan het Forum. Verder willen de meeste graag dat je jullie profiel invullen. Zodat we weten met wie we te doen hebben. Het zou ook leuk zijn als jullie de creaties die jullie al gemaakt hebben bij "mijn creaties" zetten, zodat wij daar ook van mee kunnen genieten. Zomaar in het wilde weg om patroontjes vragen, dat vinden de meeste mede-handwerkster niet leuk. Ik zal deze keer over mijn hart strijken en jullie wat toesturen, maar hoop dat jullie naar mijn goede raad willen luisteren. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |