Wie kan me helpen?? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 April 2011 om 17:00 |
Kan iemand me opweg helpen hoe ik dit patroon moet maken. Vind het er zo gezellig uit zien en wil dat eens gaan proberen. Alvast bedankt voor de moeite. Wie kan me helpen?? Gr nancy.
Uploaded with ImageShack.us |
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volgens mij op een ketting van losse en dan bv 5 stokjes 1
maal meerderen, dan 5 stokjes 1 maal minderen en dit blijven herhalen. ook in de volgende toeren |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
http://charaminl.wordpress.com/2010/09/04/vertaling-keurig-g olf-patroon/ hier kun je een nederlandse vertaling vinden van het ripple patroon
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
mafke ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
kijk eens op de blog van karinaandehaak, of quiltkat.
hiet staat duidelijke uitleg over. |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Je begint inderdaad met een ketting met stokjes, en in de 'dalen' haak je er steeds 3 samen, en op de 'toppen' meerder je er twee. Vooral aan het begin en eind is het steeds even opletten hoeveel steken je hebt, want de eerste proeflapjes gaan vaak wat scheef, maar je hebt het snel genoeg door.
|
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |