Babybornvestje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Corrina31 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Mei 2010 Status: Offline Points: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Mei 2011 om 08:58 |
Hallo hobbydames Ik kom ergens niet aan uit en hoop dat jullie mij door middel van de tekst kunnen helpen. Hier komt het: Aan het begin van de toer moet ik meerderen voor de mouwen en aan het eind ook. Maar dan staat er 7 cm omhoog haken. Mijn vraag is moet ik dan door meerderen tot een lengte van 7cm of zonder te meerderen Want verder op in het patroon staan dat ik weer 2 toeren moet minderen Helpies aub kom er echt niet aan uit Groetjes Corrina |
|
![]() |
|
Zonnetje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien moet je het vestje in een keer haken en dan meerder je bij het achterpand voor de mouwen en minder je aan het voorpand weer. Er is dan in het midden een mindering en meerdering voor de nek.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |