Gestreept babypakje vraag |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lavendel56 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 12 Mei 2011 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Mei 2011 om 15:31 |
Graag zou ik het volgende willen vragen. Ik ben met dit patroon aan het breien uit het boekje van Phildar genaamd "zacht en natuurlijk" nr. 17 (en ook 16) en ben aanbeland aan het voorpand en wel op het punt dat ik met de eerste 50 steken verder moet gaan. Later lees ik dat ik verder moet gaan met de 14 steken die ik in de wacht heb laten staan. Dit klopt echter niet, want ik moet dan nog min. Een keer een mindering maken aan beide kanten en ik hou te veel steken over aan de linkerkant als ik met 50 steken begin etc. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit patroon. Heb het al meerdere keren moeten uithalen. Met vriendelijke groet, Cora |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je zult toch op z'n minst wat meer naalden moeten omschrijven, niet iedereen heeft dit patroontje
en ook zou het fijn zijn als je je even voorstelde, weten wij ook met wie we te maken hebben. Tis geen voorwaarde voor antwoord maar het zijn gewone omgangsregels |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je zou 60 steken moeten hebben en dan over 50 steken breien, dan zou je er 10 moeten laten staan, maar verderop staat dat je over de 14 steken uit de wacht moet gaan breien, daar klopt iets niet in het patroon. Ze hebben ergens een verkeerd aantal steken gegeven.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Als het niet klopt zou ik gewoon in het blad een emailadres of telefoonnummer opzoeken en dat gebruiken. Een fout kunnen wij niet voor je oplossen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |