patroon haken voor zakje van lipbalsum ed |
Reageer ![]() |
Autheur | |
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Mei 2011 om 15:51 |
Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar een gehaakt zakje voor mijn lipbalsum en ook voor mijn papieren zakdoekjes Wie kan mij aan een patroontje helpen groetjes Geerke |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uhm zelf uitvogelen? Neem garen naar wens, begin met een
magische ring en haak daarin 5 vaste, volgende verdubbelen naar 10 en dan gewoon met een labello passen en meten hoeveel steken erbij moeten komen? Daarna in spiralen net zo lang haken als de hoogte van de stick. Zo heb ik het mezelf ook geleerd. |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Heel erg bedankt ik ga het proberen
|
|
![]() |
|
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik heb zelf een patroontje gemaakt. je haakt een flapje ten grote van de onderkant van het pakje. daarna ga je om het flapje heen in het rond haken tot je bovenaan het pakje bent. als je een flapje wilt om hem af te sluiten dan haak je aan een kant een flapje tot de lengte die jij wilt hebben. bij de lippenbalsem werkt het bijna hetzelfde. je haakt een rondje tot de grote van de onderkant van je lippenbalsem. dan ga je niet meer meerderen maar haak je verder in het rond tot hij zo hoog is dat je lippenbalsem erin past en ook hier kun je een flapje haken als je dat wilt. http://esthershobby.blogspot.com/2010/12/lippenbalsem.html hier op mijn blog kun je een patroontje vinden voor een lippenbalsem maar wel passen want ze zijn niet allemaal even groot |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |