Kabeltruitje mt 86/92 naald 3,5 - 4 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
webjuffer ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Mei 2011 om 20:53 |
Ik heb nog wat garen liggen en wil daar voor een vriendin van mij een kabeltruitje uit breien. Wie heeft er nog een leuk patroon? Groet, Anja |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb wel kabeltruien voor ongeveer maat 110-116.
Maar je bent hier zomaar gekomen met een vraag, je hebt je niet voorgesteld, je profiel is nietszeggend en er staat niet eens een mailadres in, waar we patronen naar zouden kunnen sturen. Dan heb ik geen zin om in mijn babybladen te gaan zoeken en uren te gaan zitten scannen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
webjuffer ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Sorry Magteld, ik ben me van geen kwaad bewust. Het is ook niet mijn bedoeling om je uren te laten scannen, dat zou zonde van je tijd zijn ...... wat fijn dat je de moeite hebt genomen om deze reactie te typen |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
hier vind je veel babypatroontjes.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Kijk ... en daar kan ik wat mee! Hartstikke bedankt! Groetjes, Anja Dijkstra |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |