Beesten kop voor aan de muur. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Mei 2011 om 11:34 |
Ik ben op zoek naar patronen voor een gehaakte beestenkop voor aan de muur in een kinderkamer. Maar nu kan ik ze nergens vinden, in die zin, ik weet niet hoe je zoiets noemt, weet iemand een zoekterm. Of is er al eens een patroon voorbij gekomen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een hert of eland, of misschien wel een beer. Wie kan me op weg helpen? |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je iets gemaild, hoop dat je er wat mee kunt.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Met de kop uit een gewoon patroon voor een grote knuffel kan het ook, denk ik.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Dat is wel een heel leuk iets, volgens mij ook eerder gevraagd hier.Weet niet meer waar ik het gezien heb
![]() ![]() Een normale knuffelkop kan niet altijd omdat je het verticaal aan de muur gaat bevestigen. Als ik me ooit ga vervelen wil ik ook zulke patronen ![]() ![]() |
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Vind ik ook wel leuk klinken heb
er helaas geen patroon van maar mocht er iemand zijn die het wel heeft dan hou ik me aanbevolen. Groetjes |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
is inderdaad al eens eerder voorbij gekomen. Krijg hem er bij zoeken ook niet uit.
wel dit kooppatroon gevonden; http://***Woord Verwijderd***.com/pattern-amigurumi-moose-head.html |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
http://www.roxycraft.com/crochet_rory_reindeer.htm deze ben ik aan het maken, nou hij is af maar ben nog niet tevreden.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |