help schapenoortjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Juni 2011 om 20:30 |
dit moeten schapenoortjes worden maar snap het niet echt. Oren 2x: Haak een ketting van 5 lossenToer 1: haak 2 lossen voor de eerste steek, haak in de 5 de losse 3 vasten en haak verder aan de onderkant van de lossen (nog 4 vasten) Toer 2: haak in de 6de 2 vasten, dan 2 lossen, 2 vasten in steek 7 en haak de rij uit.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
toer 1 wil wel maar toer 2 moet ik toch echt even bekijken. als ik het zo lees moet je bij toer 2 het oor dubbelvouwen en in die 2 losse (als eerste steek van toer 1) werken maar ik weet het niet zeker.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Rietepetietje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik zie hoe het moet, heb zulke oortjes gemaakt maar ik ben helemaal niet goed in uitleggen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik heb toen ook wel hulp gehad hoor, de winkeljuf waar ik mijn hobbyzaken ga halen heeft het me toen voorgedaan en toen zag ik wat men bedoelde ik hoop dat anderen het u kunnen verduidelijken eugenie want eens je het doorhebt gaat het als een trein hoor veel succes riet |
|
leef vandaag, niemand beloofd morgen
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |