Elandkop verstevigen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Juni 2011 om 18:36 |
Zoals jullie misschien bij de vraag van Bruine Saskiawol al gelezen hebben maak ik een elandenkop. En hij valt een beetje groot uit. Ik moet hem nu dicht maken maar merk dat hij heel zwaar is en de neus dus gaat laten hangen. Is iemand hier eerder tegen aan gelopen of heeft iemand een tip. Zat te denken om er een stok in te steken of van binnen ijzerdraad en dan aan een plank, maar of dat nu de oplossing is. Het beest is ondertussen 80 cm en er zit al een kilo vulling in en 8 bollen saskia minimaal het gewei nog niet meegerekend. Hier ondertussen een plaatje van hoe het hoofd er uit ziet. Maar wie heeft een tip.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wauw, wat een project ben je aan het maken.
Maar heb eigenlijk geen andere tip dan je zelf aan bedacht hebt. Succes! |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
wil niet pessimistisch overkomen, maar dat is wel errug groot, daar zul je inderdaad een stok in moeten steken. Ze hebben bij de bouwmarkten kunststof vlaggenstokken met houder, houder aan de muur en stok (eerst in het beest) en dan in de houder. anders zou ik het ook niet weten. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Wow, wat een groot ding zeg.Het ziet er fantastisch uit. Waar ga je hem ophangen?
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
Schitterend!!!!!! Een stok lijkt me wel nodig... Ofwel zou je het ook kunnen opvullen met blokken isomo met daarrond dan vulling voor de vorm. De blokken of balken isomo geven volgens mij de nodige steun, maar zijn véél lichter! Weet niet of het haalbaar is hoor, het kwam zomaar in me op! veel succes in ieder geval! |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
nou kon ik m'n kinders vroeger wel eens achter het behang plakken, maar jij stopt ze in/achter een elandkop
![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Hij is goed, Lydia.....! Enne Mayolijn: misschien iemand die iets groot, buigbaar kan lassen???? Ik zou het niet weten, verder. Ben benieuwd wat het worden gaat en wat je met het resultaat gaat doen |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Oei, wat een formaat!!!
Een oplossing? Misschien opgerold schuimrubber? Elektriciteitsdraad? Eigenlijk zo maar uit de losse pols bedacht. Hoop dat het op de één of andere manier gaat lukken. |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Weet niet hoor: Maar tuinslang, of zo'n wendbaar ding waar een douchekop aan kan??? |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
kan je niets fabriceren van electriciteitpijp en van die tussenstukjes, das niet zo zwaar, volgens mij kan je daar een heel frame van bouwen
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Tjeetje, daar mag je wel bij opletten dat je die niet aan een gipsplaten wandje hangt. Dan heb je meteen een gat in de muur...
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
wauw Mayolijn , wat een stuk zeg ik zou niet weten hoe hem op te hangen , veels te groot voor mij |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |