Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action: Babyborn Chiquis 69ct!!!!!!

Reageer Reageer

Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Action: Babyborn Chiquis 69ct!!!!!!
    Posted: 25 Juli 2011 om 13:03

emoticons een koopje, te klein om voor te haken lijkt me maar je kunt er mee communiceren geloof ik, google maar ff op zapf babyborn chiquis...

de reacties zijn niet allemaal lovend, meesten vinden het prut maar ik vind ze als popje op zich al schattig..!! M. 

reactie op internet: KOOP wel de juiste varianten!! De babies geven alleen een teken als je een + of een - teken tegenover elkaar houdt. Dus bestel altijd 2 figuurtjes in - en +. Dit staat bij de omschrijving van het artikelnummer.  

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 13:39
Zal er eens naar kijken. Moet zo toch nog naar de action voor een bosje pioenrozen (nep) a 1.95 euro, uggs voor m'n zusjes, broekhangers (2 stuks, 5 broeken per hanger) à 1.59 en hemdjes. Kan ik deze leukerds ook wel gelijk aan een inspectie onderwerpen.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 08:51
Ze zijn echt mini-mini-mini...

Heb ze half zien liggen, maar moest snel zijn. De parkeermeter tikte maar door en er stond een gigantisch lange rij bij de kassa...

Ze zijn wel leuk trouwens, passen misschien wel in een poppenhuis.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns