in de aap gelogeerd |
Reageer ![]() |
Autheur | |
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Augustus 2011 om 21:37 |
Hey Dinie en anderen die vorig jaar een topic over de Monchichi openden...heeft iemand van jullie dat patroon nog weten te bemachtigen van die site die genoemd werd, zoja, dan wil ik het graag overkopen want het is uitverkocht...én..zijn er nog dames die vanwege de nostalgie een Monchichi willen overnemen van me: ik heb een paar (originele maar wel oude) Monchichies gekocht via MP en wil die met een klein winstje tbv het de KiKa en tKWF verkopen....foto komt als er belangstelling voor is... foutje: ik zie dat het patroon nog wél te koop is....leutig, gaak volgende maand bestellen....nu ben ik door m'n handwerkzakgeld heen |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |