mee breikant |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 September 2011 om 22:55 |
wie weet hoe dit werkt;
zelf denk ik dat je in de gaatjes in moet steken en dan omslaan, je lus door het gaatje halen en dan de lus en de steek samenbreien? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb je een pm gestuurd, groetjes irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
bedankt voor je berichtje.
de klus is inmiddels naar tevredenheid geklaard. Helaas geen foto kunnen maken daar de batterijen van mijn camera leeg waren. |
|
groetjes,
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
In de nieuwe poppen Andrea Kreativ staat een uitleg met foto, daar staat dat je het kant aan de achterkant moet meebreien, telkens een steek van het werk en een gaatje van het kant insteken. Maar hoe komt het kant dan aan de voorkant terecht? Het is daar wel aldoor aan een rand verwerkt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Hallo Magtelt, ik stuur je even een mailtje, groetjes Irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
inderdaad heb ik het kant ook in een rand verwerkt en dan komt het mooi bovenop de rand terecht. Magtelt, ik denk dat jij dit ook wel leuk zult vinden.
Ik vraag me af of je het ook mee kunt haken? |
|
groetjes,
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |