quilten/patchwork |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 September 2011 om 21:06 |
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een patroontje van deze theemuts. Hij schijnt ooit in een magazine te hebben gestaan, maar ik heb geen idee welke en wanneer. Kan iemand mij verder helpen in de zoektocht? ![]() Alvast bedankt! |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heel mooi maar helaas geen idee
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
ranonkeltje41 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 17 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
leo heb jij het patroon van deze theemuts nu al gevonden groetjes |
|
ranonkel
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Als je het patroon vind, dan houd ik me aanbevolen. Wat 'n leukerd!
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Volgens mij heeft-ie ooit in een Hobby Handig gestaan, misschien al wel 15 jaar geleden. Ik heb hem toen ook gemaakt en vorig jaar al mijn HH's doorgespit, maar niet meer teruggevonden. Waarschijnlijk uitgelend en niet meer terug gekregen.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
francis3 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
ik heb eventjes op google geweest, heb daar in het vak theemuts quilten geschreven en dan geklikt, dan op afbeeldingen gezet en daar heb ik een theemuts gezien die er wat op trekt. Quilt avonturen...........: februari 2011 dan kom je op een blog van een zekere gerda. en daar kan je dan een berichtje achterlaten. wie niet waagt, niet wint he
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |