minderen in Drops patroon R-526 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
jedidja ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 10 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 September 2011 om 15:46 |
Hallo,
Ik ben bezig met een jurkje van Drops. In het patroon staat brei 1 nld recht, 1 nld av en 1 nld recht, minder TEGELIJKERTIJD 16-4-20-4-20-0 st gelijkmatig verdeeld over de nld Wat wordt hier mee bedoeld? Groet, Jedidja |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je moet de maat van jouw patroon volgen, als je de kleinste maat hebt is dat het eerste aantal. In dit geval 16 steken. die minder je in 1 naald.
Is het de middelste maat dan die je bv 20 staan, dan kant je er dus 20 af. |
|
![]() |
|
jedidja ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 10 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
en moet ik dat dan 1 naald doen of op alle drie de
naalden?? |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
patroon R-526 kan ik niet vinden . Kun je wat duidelijker zijn .??? Wat voor jurkje is het baby, peuter ??? In welk boek van drops staat het ??? Dan is het makkelijker te vinden . Van welke wol van Drops dan kan ik eventueel ook op wolsoort zoeken
|
|
![]() |
|
sorry, het modelnummer is R-526 het patroon nummer is 113-
1, damesjurkje van Muskat. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
dan zit ik nog met de maat maar we gaan het proberen S 216 steken opzetten verdeeld 16 steken minderen over: 200 st M 216 opzetten verdeeld 4 steken minderen 212 over L 252 opzetten verdeeld 4 steken minderen 248 over xl 252 opzetten verdeeld 20 steken minderen 232 over Dat klopt dus niet ik denk dat L en xl verwisseld zijn . Nu houd je voor xl minder steken over dan voor L xxl 288 steken opzetten verdeeld 20 steken minderen 268 steken over xxxl 288 opzetten 0 steken minderen 288 steken over . Dit doe je eenmalig en brei je verder volgens je patroon . Bij 18 cm hoogte ga je je werk vooor maat S verdelen in 32 /36/32/32/36/32 steken = 200 steken . Mocht je een andere maat breien dan moet dat ook kloppen |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |