Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breiwerk sluiten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breiwerk sluiten
    Posted: 03 Oktober 2011 om 14:17
Ik ben een poncho aan het breien waarbij 2 stukken aan elkaar gezet moeten worden.
De bovenkant van het eerste stuk wordt niet afgekant en moet aan de zijkant van het andere stuk gezet worden.
Hoe doe ik dat? Is het niet eenvoudiger om het eerste stuk wel af te kanten en dan aan elkaar te zetten of is er een speciale manier voor?

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 16:22
weet niet of ik het goed begrijp moet dat misschien worden samengebreid?
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 17:03

ik denk dat het een soort mazen is . Je pakt een steek en een afkant/opzet ?lus en trekt het dan bij elkaar .De naad wordt dan wat minder dik

Misschien kun je een filmpje vinden over aanelkaar mazen van breiwerk op you tube

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 18:55
Van het mazen heb ik inderdaad iets gevonden, maar dan met 2 kanten die niet zijn afgekant. Ik zal eens kijken of dat wat wordt.
Bedankt in ieder geval.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 13:37

Crea Mo

Ik kwam toevallig op de site van Jessica Tromp . Daar geven ze verschillende manieren van aan elkaar zetten van breiwerk .

Er was er ook een van afgekant met niet afgekant .

Misschien heb je daar iets aan

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 16:50
Ik heb het inmiddels aan elkaar gebreid, maar bedankt voor de tip Mutti!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns