Stokhaken. |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Oktober 2011 om 20:31 |
Ik heb een duidelijke Nederlandse Stokhaak-tutorial gevonden met foto's en tekstuitleg. Dus je hoeft niet naar die video's te kijken De tutorial staat hier: KLIK |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een prachtig patroon voor een 3-hoek doek waar een gedeelte van gestokhaakt is (is dit een werkwoord? ). Het patroon staat hier: KLIK Een prachtige stola-achtige sjaal staat hier: KLIK Nog een mooie: KLIK Nog NL patroon voor een stola gevonden voor het stokhaken: KLIK Nog meer patronen: Een mooie sjaal: KLIK Een cape: KLIK Een heleboel patronen: KLIK Een vestje: KLIK |
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt, ga mij proberen een sjaal te maken
|
|
|
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk dank je wel Jips
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is zo verslavend om te doen!
Ik ga vanmiddag maar eens bij de buurman langs... Even vragen of hij punten wil maken aan een paar stokken... |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
JIPS stop ermee ik heb maar twee handen ,toch heel mooi ,zal ze maar afprinten voor later
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het NL'se patroon dat Jips linkte even geprint. Dat randje eromheen geeft ook wel een leuk effect...
Vanmiddag eerst even een nieuwe bol halen. Ben d'r bijna doorheen... |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoei. Wat veel patronen. Ik had de uitleg van stokhaken in een oud 3 suissesboekje(1982)gevonden, dus voor degenen die willen, geef maar een seintje. Ik ben in een goede bui voor mailen. Vanavond niet, dan zit ik met mijn neus tegen de buis, Camelot op RTL 8, ik ben dol op koning Arthurverhalen en kostuumfilms.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi magtelt
bestaat dat stokhaken dan al zolang ik dacht dat het iets recenter was hoor, haken doe ik echt maar vanaf ik lid ben van deze forum ik ga het wel eens proberen maar ik heb al 2projectjes de hema sjaal ik heb nu 70cm en de cape die moet ik nog beginnen maar mocht je tijd hebben mag je ze altijd door mailen alvast bedankt magtelt groetjes christine |
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ik me afvraag, kun je er eigenlijk ook nog wat anders mee dan lappen maken...
Want met gewoon haken kun je natuurlijk vasten, stokjes, etc. Maar is het bij stokhaken enkel en alleen het omhaken van de lussen? Is overigens al leuk genoeg hoor, maar wie weet ;) |
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
Hola trouwens, ik zag net op een blog een uitleg van het stokhaken, maar daar halen ze alleen door de achterste lussen van de vasten bij het ophalen van de lussen...
Laat ik het nou net al kilometers door beide lussen van de vasten doen... Vind het eigenlijk geen grote ramp. Ziet er wel leuk uit... |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Magtelt voor het opzoeken van de uitleg van het stokhaken
|
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ieke, hier kan je zien dat je het ook in een jasje/vestje
kan verwerken. http://www.stitchdiva.com/custom.aspx?id=222 |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt best wel meerderen en minderen, maar dan met 5 steken tegelijk. Ik heb lang lang geleden een poppentruitje gestokhaakt. Maar dat ging over 3 steken tegelijk.
Ik heb een aantal mensen de patronen gestuurd, niet te hard lachen om de fotomodellen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi magtelt
1000maal bedankt voor de mail ,hier kan ik wel iets meedoen hoor afprinten en vooral bijhouden voor achteraf |
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
Nog 54 cm te gaan... |
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed bezig Henrike!
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
droppie
Duizendpoot Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zozo die is al een heel eind gevorderd.
groetjes, Suzanne |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Wordt prachtig Henrike! Ik ga het 29 oktober bij Magtelt leren Maar ik ga gelijk voor een stola hoor |
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |