waxinelichtjes houder haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
José vK ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Oktober 2011 om 15:06 |
Ik ben een 'beginner' en heb een tijdje geleden een gehaakte waxinelichtjeshouder gezien. Heeft iemand daar een patroontje van? U zou me erg blij maken!
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je kan gewoon een glazen potje nemen. Van de appelmoes, jampot. je haakt dan wat lossen maakt er een ronde van d.m.v een halve vaste. En zo haak je dan een jasje om het glas heen!.
Zoek is op google er zijn daar genoeg patronen van te vinden. ravelry |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
op www.ravelry.com vind je ze ook wel.
|
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
haak een koord van lossen deelbaar door 6 die om het potje past. daarop haak je vasten dan 3 lossen, 2 v overslaan. in de volgende steek 2 stokjes, 2 lossen, 2 stokjes, 2 vasten overslaan, 1 stokje . dit patroontje herhalen tot je de gewenste lengte hebt. laatste toer 1 vaste op het stokje, 6 stokjes om de 2lossen. herhalen. ik hoop dat ik het goed "opgeschreven"heb |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |