Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak en breisteken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haak en breisteken
    Posted: 16 Oktober 2011 om 20:59

Hoi,

Ik heb al gegoogled maar kan het niet vinden. Ik hoop dat hier iemand kan helpen. Ik ben nl. op zoek naar allerlei brei- en haaksteken om van vierkante lapjes met allemaal verschillende steken een sprei te maken. Nu weet ik dat er een patroon bestaat van een sprei met allerlei brei- of haaksteken (de techniek weet ik niet meer, maar was er weg van), als iemand weet waar ik dat patroon kan kopen, dat nog liever.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 07:42

als je lid bent van ravelry dan kun je daar giga veel vinden.

en anders moet je bij google even granny square intypen, dan krijg je er heel veel.

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 08:51

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 08:54

Kijk eens op http://busybessy.blogspot.com daar vind je allerlei blokken. Als je hier(bij hobbydoos) bij zoeken meebreideken intypt vind je een topic daar over terug.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 13:04
Ok bedankt, ik ga gelijk een op jullie links kijken.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 13:16
Originally posted by JoJo JoJo wrote:

Kijk eens op http://busybessy.blogspot.com daar vind je allerlei blokken. Als je hier bij zoeken meebreideken intypt vind je een topic daar over terug.

Daar heb ik dus ook gekeken en daar ga ik aan meedoen, geweldig leuk. Bedankt voor de tip.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 13:43
Ik zag laatst in De Slegte het boekje 300 haaktips en technieken weer liggen € 7,95, meen ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.813 seconden.
Lang Yarns