Patroon voor een snood gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Oktober 2011 om 17:26 |
Ja, ik wil graag een snood maken, nu staan er bij Hobbydoos wel een aantal, maar ik wil graag een fijner soort, het liefst met een wat aparte steek, gehaakt of gebreid maakt me niet zoveel uit. Ik hoop dat iemand mij een link naar zo'n patroon kan geven? Ik heb zelf al gegoogled op 'snood' en op 'tunnelsjaal' maar kon er geen vinden. |
|
![]() |
|
ziggysnowy ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bij zeeman vind je een patroon van een Criss Cross snood
Je vind hethier |
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
OOOO, dank jullie wel. Ik zat in het forum te grutten en vroeg me af wat een snood is. Door de link te volgen ben ik wijzer geworden. (Mijn man heeft die dingen maar dan van fleece en noemt het een buff. Die zijn erg duur maar je schijnt er vreselijk goed van te gaan sporten!). Ik wist niet dat Zeeman patronen en wol had, maar......ik ben helemaal gevallen voor de Yeti. Die ga ik echt breien voor de kleinkinderen.
|
|
Hanny
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ik heb ooit ook eens een snood gescand uit de Mijn Creatieve Hobby... Scan is weg gedonderd toen ik laatst mijn pc heb opgeruimd... Denk ook niet dat het patroon helemaal is wat je zoekt. Was gebreid met grove wol, met kabels en noppen.
|
|
![]() |
|
Henneke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 189 |
Oh ik ben blij dat ik niet de enige ben die die wistw at een Snood is . En ook dat Zeeman patronen op de site heeft staan ............. Weer wat geleerd dus ! Bedankt !! |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die NIET wist wat een snood is |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Snood wist ik wel, maar bij toeval omdat ik dus een x dat patroon heb ingescand. Ik noem het gewoon een col. Klinkt ook leuk toch?
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Het was voor mij ook een nieuw woord. Mijn zoon noemt het ook een buff
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Bedankt voor die link van de Zeeman, daar staan leuke patronen bij, maar niet de snood die ik eigenlijk zou willen. Ik zoek nl. zo'n soort col die je ook over je hoofd kunt trekken, zoals op deze link: http://www.breiweb.nl/contents/nl/d1026.html. Het patroon van de eerste heb ik gevonden en gedownload, weet alleen niet meer hoe en waar. Maar wil iemand het patroon, dan kan ik hem evt. wel mailen, stuur dan je e-mailadres even (geen idee hoe ik het anders hier zou kunnen plaatsen). Maar eigenlijk zocht ik een fijner soort, ik vind deze wat te grof. Maar ja, deze zal wel lekker warm zitten. Dus, ik twijfel nog of ik deze zal maken.
|
|
![]() |
|
chikay70 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 31 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
wat ik mij afvraag is zou je dit ook kunnen haken? ik ben namelijk helemaal geen held in breien dus vandaar mijn vraag ben benieuwd
groetjes jose |
|
![]() |
|
Dat lijkt me toch wel, nu ben ik niet iemand die zomaar iets uit haar hoofd haakt, maar er zullen vast wel patronen voor zijn. Met googlen wil je nog wel eens wat vinden, ik vond dit: Tegen alle adviezen in heb ik vandaag nog een snood gehaakt.< ="commentable_item autoexpand_mode" method="post" ="/ajax/ufi/modify.php" rel="async">< name="charset_test" value="€,´,€,´,水,Д,Є" ="">< name="post__id" value="3de94af66fe124b88e018675f16c83e4" ="" autocomplete="off">< name="lsd" ="" autocomplete="off">< name="feedback_s" value='{"actor":"177470132265980","target_fbid":"289514434394882","target_pro_id":"177470132265980","_id":"7","source":"0","assoc_obj_id":"","source_app_id":"","extra_story_s":[],"content_timestamp":"1317990138","check_hash":"8d7e8993ef3e3d1c"}' ="" autocomplete="off">
(Ik hoop dat het mag, zoiets even kopiëren en printen).> |
|
![]() |
|
chikay70 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 31 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
oke die is leuk ik heb nog geen tijd gehad om zelf actief te zoeken maar deze is wel heel gaaf. ga het eens uit proberen ...jullie horen nog
groetjes jose |
|
![]() |
|
In een ander topic werd geschreven over Lion Brand, waar je gratis patronen kunt vinden, daar staan er enorm veel, gehaakt en gebreid. Heel mooie. Het is dat ik al met die van de Telegraaf ben begonnen, anders zou ik er daar een van hebben gekozen. Link naar Lion Brand (waar je je gratis kunt inschrijven) http://www.lionbrand.com/cgi-bin/mytias/mytias.fcgi?groupKey =11&bounce=&loginid= |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |