Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mohawk muts

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mohawk muts
    Posted: 26 Oktober 2011 om 14:05

Mijn jongste zag laats iemand fietsen me een Mohawk muts ................en tja , nu wil hij hem ook .

Heb al her en der gezocht maar kan het niet echt vinden . Er schijnt er wel eentje te staan in het boek: Pretty in punk . Heeft iemand toevallig dat boek of een patroontje ?

Helaas heeft de bieb hem ook niet .

Om een idee te krijgen van wat hij bedoeld ,  probeer ik hier een internet-plaatje mee te sturen. Hoop dat dat lukt !

grt Henneke

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 14:44
Ik moet even zoeken, maar ik heb zoiets, alleen leek dat meer op een Romeinse helm met zo'n kam. Ik ga zaterdag voor iemand anders iets zoeken, heb je zo lang geduld?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 15:28

WOW

NOG NOOIT GEZIEN HOE VERZINNE ZE HET

HEB JE RAVELRY GEPROBEERD??

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 15:39

Oh geweldig Magtelt . Als je zou willen zoeken graag !!

En ja hoor , ik heb wel geduld .

Sinds een paar weekjes ben ik weer eens wat aan het prutsen op handwerk gebied en ik merk dat ik maar moeilijk kan kiezen , dus heb met verschillende dingen een start gemaakt , ach dan kan ik afwisselen .

Ben vanochtend weer gezwicht voor het pom-pom garen bij de Action, dus heb nog zat te doen , hahaha

Chris ................misschien stom van mij hoor , maar ben niet zo bekend in handwerkwereld , maar wat is Ravelry ?

grt Henneke

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 16:33
O, wat een gave muts, mijn zoon die zou hem geweldig vinden.........helaas heeft hij geen breiende moeder, 
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 16:41

www.raverly.com en dan inschrijven. Daar staan heel veel patronen. Zowel koop als gratis patronen.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 16:54

Ben meteen even lid geworden .

Mooie overzichtelijke site zeg !!

Helaas geen mohawks daar !

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 17:33

dankjewel  Mayolijn

sorry henneke had ik niet in de gaten als je wilt kun je mij als vriend toevoegen

ik sta daar onder Drempt (mijn meisjesnaam)

geweldige creaties komen daar voorbij Ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel

favorieten daar

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 17:40

Bedankt voor je berichtje Chris .

moet alleen eerst eens even uitzoeken hoe het daar allemaal werkt .

komt goed !!

grt Hen

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 17:43
Wat een leuke muts, ik denk dat mijn kleinzoon die ook leuk zal vinden. eerst maar eens vragen. groetjes, Lida
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 17:44
moet je wel staan zoiets. Maar ik vind hem geweldig!!!
vrioom
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 19:52
Nou dus na zaterdag is ie gescand en kunnen we het patroon aan elkaar doorgeven, eerst natuurlijk aan Henneke. Het is geen gehaakte, maar als je het gebreide patroon bekijkt voor de hanekam, kun je dat misschien op een gehaakte muts prutsen.

Zeg niet te gauw nee.

wat rozengeur.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 00:27
voor de haaksters; op ravelry zoek bij 'patterns' op 'mohawk' en er komen plenty patronen uit. Voor kinderen, volwassenen en zelfs voor baby's.

Natuurlijk ook verschillende breipatronen. Het is zeker hot!

Dus leef je uit!
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
De Bezige Bij View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer De Bezige Bij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 05:43
Bij Knitting Pattern Central staan heel vele mutsen waaronder een Mohawk muts.Groetjes Lea
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
Back to Top
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 10:41
er staat ook een mohawk ghaakte muts met flappen op craftster, een ander haakforum. Een hele gave, zat er nog aan te denken om hem voor mezelf te maken, maar toch maar niet gedaan. Ik weet niet of ik een link mag plaatsen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 11:30
Ik heb hem al gevonden, nu nog tijd zoeken om te scannen. Ik zat me onder Dr. Phil te vervelen en begon toen te bladeren.

wat rozengeur.
Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 12:51

oh spannend ! is tie leuk ?

Groetjes Henneke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 10:28
Ik heb het patroon met andere leuke mutsen naar Henneke gestuurd. Niet aan kleinzoons vertellen dat in het patroon "Damesmuts" staat!

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 10:58
@ Magtelt, inderdaad, niet verder vertellen. Groetjes, Lida
Back to Top
manumij View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer manumij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 11:36

Zou ik ook deze Patroon mogen??

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.203 seconden.
Lang Yarns