Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Figuren strips Nero en Co

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Figuren strips Nero en Co
    Posted: 28 Oktober 2011 om 12:31
Al jaren ben ik op zoek naar een brei- of haakpatroon van 1 van deze figuren of eentje dat er sterk op lijkt. Kent iemand zo'n patroontje of kan me zeggen waar ik het kan vinden/kopen ?

Voor diegene die ze niet kent de hoofdpersonen zijn : Nero en zijn vrouw, Adhemar, Petoetje en Petatje, Duizendfloot, mr en madam Pheip.( Via google afbeeldingen kan je duidelijke foto's zien)

Alvast bedankt voor het meedenken
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 17:24
Heb me suf gezocht op internet maar niks gevonden.
Sorry.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 17:43
Bedankt Inge voor het zoekwerk !

Loop ik niet alleen suf

Ik vrees dat ik tussen mijn 'eetpatronen' zal moeten zoeken en  het de wafelenbak zal worden
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 19:21
Ik ken Nero en Co wel, maar ik heb er nog nooit haak- of breipatronen van gezien. Ze lijken me ook wel moeilijk om een patroon van te verzinnen.
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 00:11
nog niet tegengekomen, enkel de wafels gezien en geproefd.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 10:11
Ik heb ooit een mannetje of kaboutertje gezien die mits enkele aanpassingen voor Nero kon doorgaan......

Luc : wafels heb ik maar een patroon van een wafelijzer dan weer niet
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 12:18
Dan kan een creatieve geest weer inspiratie aan opdoen, een wafelijzer haken
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 12:25
Ik heb wel een barbeque mits wat aanpassingen misschien ?
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 19:22
Van een barbeque een wafelijzer maken? Dat ben je wel heel creatief . Dan ben ik benieuwd naar de wafels die daarop gemaakt worden .
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 20:00
Zonet een pannenkoekenpan gevonden.... ik kom al in de buurt

Toch blijf ik eerst nog zoeken naar een kale man met een rond gezicht (type kabouter zonder muts en zonder baard)

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns