Baby Born |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Oktober 2011 om 21:07 |
Ik ben op zoek naar gehaakte kleertjes voor BB. Mijn dochter is in februari jarig en ik wil graag wat dingen maken voor haar pop.
Wie kan me helpen?? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb wel breipatronen maar helaas geen haak.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Vrijpatronen??? Die wil ik ook wel.
Mimisa er komt wat naar je toe. De breipatronen moet je maar verwijderen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
rianne35 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2011 Status: Offline Points: 282 |
Hallo magtelt of mimisa,
Zou ik de haakpatronen ook mogen ontvangen? Begin nu ook het haken onder de knie te krijgen! |
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
wat dom zeg, om van te maar het zijn breipatronen |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Rianne, vrijpatronen heb ik niet, hoor.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dat was plagerij, je hebt ze. Ik heb ook wat naaipatroonetjes moeizaam uitgeplot en getekend en daarna gescand, ik heb daar niet heel goed in. Het zijn boxpakjes, slabbers, rompertjes. Uit oude poppenburda's. Dus wie handig is met de machine mag het zeggen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
magtelt.... mag ik die naaipatroontjes misschien ontvangen? ik mag wel zeggen dat de naaimachine behoorlijk naar me luisterd
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ze zijn onderweg, het kan zijn dat het dubbel gebeurd is, ik ben met de computer net zo handig als met de naaimachien.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |