hoe los ik dit op (breien) |
Reageer |
Autheur | |
kris85
Duizendpoot Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 November 2011 om 19:22 |
ik heb onlangs een rokje gemaakt voor mijn meisje maar nu zakt hij af wel een leuk gezicht hoor ze loopt als het waren met mijn breiwerk om dr middel en houd het continu vast alsof ze alleen een regenton aan heeft
hoe los ik het op, ik had er al een touwtje doorheen gemaakt maar omdat ze nog niet echt een taille heeft blijft hij zakken.
iemand tips? |
|
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
|
|
zonzoekster
Groupie Lid sinds: 25 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien met een paar leuke bretels?
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
aan de bovenrand van het rokje een stukje aanbreien en dan overplooien.
Daar kan je dan een elastiek inrijgen. Hopelijk lukt het groetjes Inge |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
kris85
Duizendpoot Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
|
zonzoekster dat lijkt me leuk, ga meteen weer aan de beinaald
IngedeV dat is me net te moeilijk, ben wel een hobbygroupie op hobbydoos hahaha maar in het echt nog een echte beginner |
|
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou ook echt gaan voor een stuk bij breien omplooien en
elstiek door reigen dit is echt niet moeilijk hoor |
|
kris85
Post Options
Thanks(0)
|
maar dan word het zo dik ik heb hem gebreid op pennen 6 met dikke wol... voor een klein meisje van 2,5 lijkt me dat een beetje te of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|
kris85
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt dames ik heb er elastiek in gemaakt, ben eerst begonnen met de bretels maar dacht toen:
ja maar, ja maar.... ik wil er nog een vestje op maken en dan word het wel erg veel.
dus toch maar elastiek morgen even passen en hopen dat het nu goed zit |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgende keer kun je ook een achterbandje van dunnere wol breien en er tegenaan naaien voor het tunneltje. Of het elastiek aan de achterkant vastnaaien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
danah
Newbie Lid sinds: 27 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ben op zoek naar een video of zo om te zien hoe ik moet breien met garen van Lammy Yarns Can Can. Wil zo graag een sjaal hiermee breien groetjes |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Danah, ik heb geen idee, maar dit zou ik, als ik jou was, onder vragen zetten.
|
|
Jitwit
Newbie Lid sinds: 02 Maart 2012 Locatie: Cap. ad IJssel Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beetje laat misschien, maar gewoon de boord uithalen,
opnieuw opzetten, minderen en meebrei-elastiek gebruiken? Succes, voor zover je dat nog nodig hebt..... |
|
Love Life!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom en leuk dat je meteen meedenkt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |