Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ik wil dit even met jullie delen!

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ik wil dit even met jullie delen!
    Posted: 05 November 2011 om 21:58

hallo allemaal

de laatste tijd ben ik hier niet vaak meer geweest nog steeds kampt mijn man met zijn gezondheid de ene dag gaat het iets beter dan de andere dag maar ik moet hem wel de hele dag bijstaan.

nu komt er nog bij dat ik vorige week donderdag ( 27 oktober)mijn schoonzusje door een scooterongeluk ben verloren zij is slechts 34 jaar geworden.

daardoor is mijn motivatie om nog wat te maken op een zeer laag pitje komen te staan.

natuurlijk kom ik af entoe wel even kijken ik hoop zo weer wat inspiratie op te doen en weer puf te krijgen om weer wat te gaan maken maar voor nu ik  moet er niet aan denken

Geniet van elke dag!!!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 22:04
Wat intens moeilijk en verschrikkelijk verdrietig.
Heel veel sterkte ( klinkt loos, maar ik weet niets beters)
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 22:09

Een moeilijke, emotionele tijd gaan jullie tegemoet/zitten jullie al in.
Neem je tijd, doe wat voor jou goed voelt. Weet dat wij hobbydoosjes er voor je/jullie zijn.

Deels herkenbaar, mijn nicht is door een auto-ongeluk overleden, zij was net geen 31.

Mocht je willen mailen oid, mag je altijd mailen.

Dikke knuffel in deze verdrietige tijd

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 22:18
Hier zijn geen woorden voor,alleen maar heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 23:03
Wat een moeilijke periode voor jullie. Zo jong afscheid nemen is moeilijk en jullie hebben zelf ook al genoeg te dragen. Ik kan me voorstellen dat je nu even niet aan handwerken toe komt. Veel sterkte!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 23:21
oh wat een moeilijke tijd is er voor jullie.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen en we zien je wel weer als er zin in hebt.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 07:55
Véél sterkte gewenst
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 08:34
heel veel sterkte
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Daantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 09:02
wat een vreselijk moeilijke tijd voor je,
heel veel sterkte met alles.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 09:16
Heel veel sterkte

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 09:50

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden.

en geoncoleerd.

 

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 09:58
Ik wens je heel veel sterkte en de kracht toe om verder te gaan. Wat een moeilijke tijd voor jullie.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
sussi View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sussi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 10:56
Heel veel sterkte gewenst het leven kan soms heel wreed zijn, denk er aan dat er met je mee geleefd wordt
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 11:08
Heel veel sterkte toegewenst
We leven met je mee en denken aan jullie

groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
jootje View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 02 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jootje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 13:37
Heel veel sterkte ggewenst!!!!!
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 13:48
Heel veel sterkte toegewenst.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 13:50
Wat afschuwelijk. En wat ontzettend zwaar en moeilijk. Ik kan me voorstellen dat het handwerken nu echt op een heel laag pitje staat. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ook met het herstel van je man.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 13:58
Wat een narigheid allemaal. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. Ik wil je ook heel veel kracht toewensen met je man. Ik moet de mijne op dit moment ook met een heleboel helpen dus ik weet hoe dat voelt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 14:14
wát een moeilijkheden en verdriet...heel veel sterkte gewenst hoor!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 15:11
Jeetje Zwaantje,wat een verhaal en wat zul je al je energie en kracht hard nodig hebben om overeind te blijven!!! Dikke knuffel voor jou!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.188 seconden.
Lang Yarns