wie heeft er een leuk idee? |
Reageer |
Autheur | ||
kris85
Duizendpoot Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 November 2011 om 09:17 |
|
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
|
||
NicoleTeg
Duizendpoot Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb uit een boekje een patroon (naaien) voor een patchwork bal. Heb blauwe stof gekocht en heb nog gordijnstof liggen (Cars) dus wil hiervan die bal gaan maken,en heb een kattenbelletje gekocht voor erin. Als je ook zoiets wilt maken wil ik best proberen om het te scannen en door te mailen? Groetjes Nicole |
||
kris85
Duizendpoot Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
@nicole Teg dank je maar wil iets van kleding maken
|
||
|
||
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hangt er natuurlijk vanaf hoe groot het lapje is.
Leuk jurkje? |
||
kris85
Post Options
Thanks(0)
|
|
groot
|
||
|
||
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
heb iets gestuurd is geen kleding misschien niet voor nu maar voor een andere keer!!
|
||
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
||
NicoleTeg
Post Options
Thanks(0)
|
|
oke,geen probleem! Was maar een idee natuurlijk.... Vind het wel een TE schattig stofje,rokje misschien? Leuk kerstoutfitje???? Rokje en een giletje? |
||
kris85
Post Options
Thanks(0)
|
|
@drempt dank je
@ Nicole Teg Rokje en giletje is een leuk idee! ik ga eens speuren naar een patroon |
||
|
||
NicoleTeg
Post Options
Thanks(0)
|
|
Succes!!!Schoot me tebinnen dat ik als kind volgens mij ook zo'n outfitje had,met een soortgelijk stofje...Ik zal eens aan m'n moeder vragen of ze er foto's van heeft...Of misschien wel een patroon..
|
||
kris85
Post Options
Thanks(0)
|
|
ja graag, als ze geen patroon heeft is een foto ook goed hoor
leuk zeg |
||
|
||
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
wilde nog een patroon sturen voor jurkjes maar dat lukt niet bestand is te groot kijk jij wel eens bij ariadne athome ideeengids? of jij en je kinderen? daar staan ook leuke dingen ik zag bij jij en je kinderen hele leuke breipatronen voor kinderen maar die zijn even niet te downloaden vanwege de grote belangstelling!
|
||
Chris
||
kris85
Post Options
Thanks(0)
|
|
@drempt bedankt hoor, kan ik het patroon ergens op het internet vinden?
nee wij kijken daar nooit in is dat een blad?
ik zal eens kijken bij jij en je kinderen.
dit heb ik gevonden, een giletje kan ik in het roze doen met deze stof als voering en dan het rokje in deze stof bijv. of ik brei een gilletje in het roze kan ook nog |
||
|
||
drempt
Post Options
Thanks(0)
|
|
wat gaaf dit setje oooo ik wilde dat ik het kon maken
ik heb het patroon ooit gedownload van jijen je kinderen en hij staat op de oude harde schijf nu heb ik het gekopieerd naar mijn nieuwe computer maar krijg het niet verstuurd omdat het bestand te groot is bij het knippen en plakken gaan de patroonbladen verloren dus dat is ook geen optie ik kan het printen en opsturen maar onze printer is kaduuk nou ik kan niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb
|
||
Chris
||
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
wat ik voor mijn dochet laatst heb gemaakt zou misshien wat voor jou kunnen zijn. als je nog een goedkoop t-shirt hebt liggen die bij de stof past zou je er een tuniekje van kunnen maken.
|
||
|
||
Christien
Hobbywonder Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kun je in de bieb bij jullie een Knippie lenen (of een ander blad)? Je kunt zelfs in de bieb het patroon overnemen en de werkbeschrijving kopieren. Christien |
||
kris85
Post Options
Thanks(0)
|
|
@drempt dankje voor het proberen haha je hebt je best gedaan, mocht je ooit een printer hebben mag je me altijd een seintje geven
|
||
|
||
kris85
Post Options
Thanks(0)
|
|
@esthertje inderdaad een leuk idee, zoiets heb ik voor mijn oudste gemaakt
|
||
|
||
kris85
Post Options
Thanks(0)
|
|
christien dat wist ik niet joh! dank je voor de tip, morgen middag maar een bieben
|
||
|
||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |