Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rode Kruis verkoop van vandaag.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Rode Kruis verkoop van vandaag.
    Posted: 17 November 2011 om 21:02

Ik had jullie deze prachtige dingen al een keer laten zien die Magtelt gemaakt had voor de november verkoop van Het Rode Kruis!

De verkoop was vandaag en haar creaties vlogen weg! Ze had de BabyBorn setjes heel leuk verpakt in een transparant zakje met een foto erbij in waar de pop met het setje op staat. Ze vlogen massaal weg voor 5 december

20/11: Ik hoorde net van mijn schoonmoeder dat de verkoop ruim 800 euro heeft opgebracht, WOW!

Bedankt Magtelt!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 21:08
Ze zijn ook zo enig! Vooral het bananenoutfitje is geweldig  Top dat jullie zo'n goede verkoop hadden  
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 21:28
geweeeldig, wát een eer van je ontwerpwerk Magtelt en van jou Jips, super!!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 21:33
Gefeliciteerd met jullie succes. groetjes, Lida
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 21:34

Super, wat leuk dat er zoveel van Magtelt's creaties zijn verkocht, ze zijn dan ook geweldig.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 21:36
Jips en Magtelt, proficiat met de verkoop
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 21:51
Hartstikke fijn dat het allemaal zo goed verlopen is.Jullie weten wat je te doen staat. Op naar de volgende verkoopdag. Leuk,dat de creaties van Magtelt zo'n aftrek vonden.
Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 22:18

Geweldig !!

Leuk dat het zo is verlopen !!!

Groetjes Henneke
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 06:40
De creaties zijn ook zo leuk!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 07:47
Geweldig dat er zo veel verkocht is. Vind ik ook niet gek hoor, met zulke mooie dingen!

Goed gedaan!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 14:38

De november verkoop is altijd in het verzorgingshuis waar ook de handwerkclub van het rode kruis is. Het is dan in een zaal waar alleen maar tafels mogen staan, je kunt je dingen dan niet zo leuk tonen.

De koninginnedagverkoop is altijd op de braderie en dan hebben de dames een echte marktkraam. En voor die verkoop ga ik o.a. linnen reclametasjes die ik van Magtelt heb gekregen dmv haken pimpen en die kunnen ze dan leuk ophangen.

Ik wil dat mensen ook zien dat handwerken hip en geweldig kan zijn

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 16:49
Geweldig gedaan allebei!
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 18:08
hoi

hallo jullie hebben weer geweldige creatie gemaakt en het
succes is dan ook verzekert

proficiat aan jullie allebei
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 16:36
Wat ontzettend goed dat het zo hard liep. Zeker niet voor niets gemaakt. En inderdaad zo zien mensen dat handwerken helemaal niet oubollig is. En dat het zeker allemaal van hetzelfde is. Het zijn zulke leuke en originele ontwerpen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 16:50
Goed gedaan, dames
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 13:21
knap gedaan dames
groetjes Thea
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 15:43
Wat ziet het er allemaal geweldig uit. Geen wonder dat je schoonmoeder zo enorm veel geld heeft opgehaald. Top hoor Jessica en magtelt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 20:01
800 euro! Wat ontzettend goed zeg!  waard
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns