Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat kan een mens een rommel hebben

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat kan een mens een rommel hebben
    Posted: 22 November 2011 om 16:11

vanmiddag zijn oudste en middelste direct vanuit school gaan spelen

en ik dacht laat ik mijn tijd eens goed benutten en eens de logeerkamer (lees rommelkamer) opruimen

daar staan namelijk een hoop hobbyspullen van mij

ik heb twee grote verhuisdozen uirgemest en flink wat weggegooid omdat heel veel er al in geen 4 jaar is uitgeweest

hard geworden verf, plastic tasjes en zakjes van de ooit gekochte kralen, kwasten zonder haar?!!!!??

Ik heb nu een palstic bak met breiboeken haakboeken en benodigdheden hiervoor en een bak met de wol (kom er nog één te kort)

en ik heb een doos met de andere hobbyboeken Quilten +benodigdheden mallen enz

naaiboeken voornamelijk patroonboeken van knippie burda uitgeprinte patronen van internet enz

twee kanvasdoeken en tafelzeil waar ikm een kast van binnen heb bekleed

ik heb een tas gemaakt met resten lint (niet van stof) bollen ooit gekregen wol die ik toch niet ga gebruiken en allelei dingen waar ik niets meer mee doe en ga dit aan de middelste zijn juf geven

Nu moet ik alleen nog lappen stof (lees 3 flinke boodschappentassen) uitzoeken voor de poppenjurkjes voor as vrijdag (stof van de markt maar ook blousen Tshirts enz

ik ben goed bezig!!! al zeg ik hetzelf

Nu wil ik als mijn man de verwarming heeft aangesloten op zolder een eigen plek creeren waar ik dit alles kwijtkan zodat niet vanalles door het huis te vinden is

nu herinnerde ik me dat ik ergens vorig jaar een blad om poppenkleertjes te breien heb gekocht laat ik dat nou niet meer kunnen vinden

Ik hoop toch zo dat het ergens boven water komt!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 16:18

zozo je bent goed bezig.

kun je niet een paar dagen hier komen?

Ik moet ook nog aan de slag bij de kids op hun kamer.

We hebben na de vakantie al veel opgeruimd en speelgoed op marktplaats gezet. Gaat als zoete broodjes de deur uit,. Echt een aanrader om nu nog snel spullen erop te zetten. Voor de sint gaat dat altijd goed.

hebben de kids weer wat geld want ze zijn aan het sparen.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 16:56
inderdaad goed bezig, nog veel goede moed
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 16:57
 Heerlijk gevoel hé als de boel weer opgruimd is hoop dat je je boekje nog weer terug vindt...

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 18:13

goh lenie dat hoop ik ook

ik heb pas nog patroontjes gekregen en en kreeg de tip om op die boekjes te letten bij de bruna en

tijdens het opruimen bedacht ik me ineens dat ik al eens zo'n boekje gekocht had

hij is echt pinkelen Ik weet zelfs nog dat hij heelang in de krantenbak lag en dat ik hem heb opgeruimd maar waar???

ik herinner me nog dat er van die leuke dingen in stonden

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 19:11
als je hem hebt opgeruimd dan komt ie een keer weer tevoorschijn, ik heb een kastje in de kamer en daar leg ik in eerste instantie alles in wat ik wil bewaren en wat naar boven moet. en als ik zin heb dan ga ik weer met mn armen vol  naar boven alles opruimen. maar ja daar heb je nu niets aan    

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 20:09
Oei de krantenbak. Dan zou ie bij ons zo in de blauwe container terechtkomen. Bedoel je een echt boekje van Phildar of een blad van Andrea? Er is net weer een nieuw blad uit met haak, brei en naai patronen, o.a. voor Schildpadpoppen, maar die kunnen ook voor andere poppen gemaakt worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 21:25
o zo herkenbaar!! Je bent niet alleen hoor. Hier gaat ook af en toe flink de bezem er door, en dan denk ik altijd: nu ga ik het voortaan netjes bijhouden, maar helaas lukt dat nooit voor lange tijd...
Groetjes Lmarina
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 08:07

O meid wat geeft dat een heerlijk gevoel hè? Ik heb weken na de zomervakantie op lopen ruimen. Ben op zolder begonnen en naar beneden gewerkt. Alle kamers opgeruimd en ik ben 7 x met een volle auto naar de gemeentewerf gereden en heb ook alle bruikbare spullen naar de kringloop gebracht

Ik heb na jaren eindelijk weer een lekker kamertje voor mezelf. Daar staan al mijn wolletjes en mijn dingen, zodat ik alles weer kan pakken.

De jongens verkopen zelf iedere zomer op de grote rommelmarkt speelgoed dat ze niet meer gebruiken. Ik heb nog wel het keyboard met standaard en kruk wat ik kwijt moet van de jongste, die kan ik deze week wel even fotograferen en op marktplaats zetten

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 08:17
Oef, wat een werk. Hier kan ik ongeveer elke week aan het opruimen, zo snel laat ik van alles achter mij rond slingeren. Maarja, ik kan het bijna altijd terug vinden, soms duurt het iets langer... maar ik vind het wel terug!
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 13:26

Ik wacht met opruimen tot mijn hobbyhuisje helemaal in orde is, dus ik heb nog heel de winter tijd om rommel te maken.  Maar in de lente, moet ik er ook aan geloven.   Dan zou ik men intrek kunnen nemen in mijn eigen hobbyhuisje

Drempt ik hoop dat je dat boekje toch nog terug vindt het is altijd vervelden als je iets niet terug kan vinden waar je zeker van  bent dat je het ergens opgeruimd hebt.  Zo ben ik momenteel hopeloos op zoek naar de dikke katoen, die ik dus ook ergens opgeruimd heb.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 14:31
Oh wat jammer als je iets dan niet terug kan vinden. Je moet het dan hebben he. Het achtervolgt je gewoon. Wel heerlijk dat je zoveel opgeruimd hebt. En dat je nu een eigen hoekje kan creeren. Heerlijk om dan op je eigen plekje te zitten.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns