patronen handwerkkist |
Reageer ![]() |
Autheur | |
elsie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 December 2011 om 19:25 |
heeft er iemand patronen van de site handwerkkist de breipatronen zoals die van tom en jerry,de flinstone en pingu mogen ook andere zijn vindt ze geweldig |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
die zijn gewoon te koop op die site en ook niet duur
Hobbydoos mag dan aangeven gratis patronen, maar je kunt niet verwachten dat wij de patronen die we gekocht hebben gratis gaan doorgeven, bovendien mag dit niet i.v.m. copywright |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Elsie je emailadres moet je in je profiel bij het vakje MSN Messenger typen, alleen dan kun je patroontjes ontvangen
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Dat copywright klopt inderdaad maar dan begrijp ik toch niet waarom die hexagon-beer (duur patroon 10 usd en met copyright) wel rondgedeeld wordt..... Zo wordt het wel heel verwarrend ![]() |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
het draait gewoon weer op hetzelfde uit, men komt op het forum, stelt zich niet voor,vermeld ook geen mailadres op de regel bij msn messenger en verwacht dat we gewoon patroontjes gaan rondsturen |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Maar waarom wordt er altijd van het standpunt uitgegaan dat iedere nieuweling onmiddellijk de werking van het forum kent ?
Het was nooit een verplichting om je voor te stellen, maar opeens blijkt dat een nieuwe regel te zijn, zoals er de laatste maanden plots veel nieuwe regels opduiken.... ![]() De periode dat ik lid werd maalde er niemand om en werd iedereen heel vriendelijk en enthousiast ontvangen of men zich nu voorstelde of niet. Waarom kan dit nu niet meer ? En vanwaar die onverdraagzaamheid tgo nieuwe leden, wij zijn allemaal ooit nieuw lid geweest, vergeet dit aub niet. En wij verwachtten toen toch ook dat er patroontjes naar ons gestuurd werden of niet soms ? Er zijn zelfs leden die zich reeds onder 3 of 4 verschillende namen aangemeld hebben, dus wat ben je dan in hemelsnaam met dat voorstellen ? |
|
![]() |
|
tot nog toe heb ik bijna iedereen die hier nieuw is verwelkomt en gewaarschuwd dat er geeen pilletjes zijn tegen deze forum verslaving en heb ook al de nodige patroontjes doorgestuurd al vermeld ik dat niet meer openlijk op het forum, maar dit is een onnodige discussie die al een tig aantal keren gevoerd is en waar ik totaal geen energie meer in wil steken, heb het ook al een aantal keren proberen op te lossen met een pm aan die personen met het super vriendelijke verzoek of ze het mailadres willen vermelden op de regel bij msn messenger, je moet hier tegenwoordig je woorden op een goudschaaltje leggen, omdat je anders altijd wel iemand op z'n tenen trapt en daar heb ik geen zin meer in
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Ik wil iets verduidelijken :
Hier bij ons werken de dames bijna allemaal full-time of eventueel part-time (90, 80, 60, 50 %). Die hebben geen tijd om elke dag reacties te plaatsen en als zij dan in hun weinige vrije tijd nog willen handwerken dan heb ik daar bewondering voor. Als ze hier dan enkele patroontjes krijgen dan horen we ze inderdaad niet meer want dan zijn ze dikwijls zoet voor ettelijke maanden. ![]() Ook ik werk nog steeds maar door de ziekte van mijn oudste en de daaropvolgende transplantatie heb ik ook 2 x 1 jaar thuis moeten blijven en deze zomer heb ik 2 x 1 maand palliatief verlof genomen voor mijn onlangs overleden schoonvader. Hierdoor was ik de laatste jaren hier regelmatig aanwezig maar in normale omstandigheden zou ik ook maar enkele reacties geplaatst hebben. Als je 's morgens om 7.30 u naar je werk vertrekt, 's avonds om 17.30 u terugkeert, nog warm eten moet maken voor je gezin, wassen, poetsen, enz...dan kan je pas om 22 u eventjes haken of breien. ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Deze hele discussie begon toch met iemand die gratis patronen vroeg, die elders te koop zijn?
Ik wip ook niet de Hema in om te vragen of ik de fluitketel die bij V&D € 10 kost daar gratis kan krijgen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
elsie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 106 |
hoi wilde niet dat er zo een discussie over begon, dacht dat het een form was om patronen te delen met andere heb namelijk zelf ook veel patronen, heb op andere forms nooit geen problemen gehad sorry voor de last |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Wij delen ook patronen, maar niet als er copyright op zit, want dan krijgt Renske van de hobbydoos er last mee.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Elsie, je hoeft je niet schuldig te voelen hoor!
Misschien dat er iemand is die je kan helpen. Zelf kan ik niet breien, dus ik heb de patronen niet voor je. Wel is het handig dat we je mailadres hebben, maar ik zie dat je dat inmiddels al geplaatst hebt bij de regel msn messenger. Dus dames, laten we bovenstaande discussie niet weer gaan voeren. Het is duidelijk hoe een ieder er over denkt. Het is iets waar we niet uit gaan komen (net als Merkel en Sarkozy ook nog steeds aan het bakkeleien zijn over de euro). Wie o wie kan Elsie helpen? |
|
![]() |
|
willywortel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
![]() |
|
willywortel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
Stuur je een mailtje.Maar wie is of wat is
pingu. Heb Tom en Jerry voor je.maar zoek nog wel even verder. |
|
willywortel |
|
![]() |
|
PS zijn van een ander merk.wil geen gezeur hierover. |
|
willywortel |
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Sorry kan je ook niet helpen kan
namelijk niet breien ![]() |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Zou het niet een idee zijn dat er ergens stond wat je moet invullen en waarom? Mij hebben ze ook moeten zeggen dat ik bij msn mijn email moest invullen en ik wist ook niet dat ik me "moest" voorstellen. Ik weet tot op heden niet waar msn voor staat. maar m'n email staat er en het werkt. Groetjes, Lida |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
MSN (messenger) is een programma waar je met andere mensen kan "chatten". Het is contact hebben met een ander als het ware je iemand telefoneert alleen tiep je dan de blaren op je vingers ;-)
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Elsie, je hebt mail
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |