Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lelie

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Lelie
    Posted: 11 December 2011 om 21:50

Hallo allemaal!

Ik wil heel graag voor mijn moeder als kerstcadeau een gebreide lelie geven....Maar ik kan op internet geen patroon vinden.....

Heeft iemand van jullie een patroon van een lelie???Je zou mij er heeel erg blij mee maken!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 23:39

Nicole,

je hebt mail

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 23:52

Ik heb nog geen mail.....Zit te tippen achter de comp!!!!Ben ZOOOOO benieuwd wat je me stuurt!!!Ben al uren aan het zoeken....

En terwijl ik dit typ stroomt de mailbox binnen!

OMG I LOVE YOU!!!!!! Nou,dit wordt de hele nacht kwijlen over het toestenbord!!!!En het mooiste kerstcadeau!!!!!!! DANK JE WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns