krokodil patroon gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Wilma ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 02 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Maart 2006 om 20:46 |
Wie heeft voor mij een gehaakte en/of gebreide patroon van een krokodil?! Het liefst gehaakt.
Mijn dochter spaart al vanaf haar 2e jaar krokodillen (is nu 23). Het lijkt me erg leuk om er een zelf te haken of te breien voor haar verzameling. Wilma |
|
![]() |
|
vlijtige mier ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 November 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi hoi Wilma, Het is alweer een tijdje geleden maar zo te lezen is je dochter vast niet opgehouden met het sparen van krokodillen. Ik vond 'm heel leuk om te doen. Groeten Miranda |
|
Groeten Miranda
|
|
![]() |
|
Botticelligrrrl ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 27 April 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 292 |
Heb alleen een krokodil om te naaien... Laat me maar weten of je daar misschien ook interesse voor hebt! Groetjes, Kim. |
|
![]() |
|
vlijtige mier ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 November 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 27 |
Nou kim, Mag ik dan misschien de genaaide krokodil van je? Is het een heel groot patroon of een schattig kleintje. Groeten Miranda |
|
Groeten Miranda
|
|
![]() |
|
Edith ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Misschien heeft Wilma haar patroon al gevonden en heeft hij haar opgegeten toen hij klaar was......
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Groeten Miranda
|
|
![]() |
|
Botticelligrrrl ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 27 April 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 292 |
Vlijtige mier! De naaipatronen voor kroko's die ik heb zijn voor een mama en een babykroko uit een lekker ouderwets jaren zeventig boek dat ik onlangs op een rommelmarkt heb gevonden! Maar het is één patroon dat je moet vergroten, dus je kan ze eigenlijk zo groot of zo klein maken als je zelf wil! Ik ga het kopiëren en dan stuur ik het je op, laat je adres achter in een privé mailtje en ik zorg voor de rest! Groetjes, Kim. |
|
![]() |
|
Ik hoop trouwens dat we Wilma snel terugvinden, want anders vrees ik idd ok voor een krokaccident!
|
|
![]() |
|
Nouk ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juni 2008 Status: Offline Points: 64 |
Ik ben op zoek naar een patroon voor een gehaakte krokodil. Ik heb er eentje op Ravelry gevonden (where else ;) ), maar die is eigenlijk te klein. Het is voor mn jongste zoontje, die is echt gek op krokodillen... Ik wil dus voor hem een krokodillenknuffel maken. Ik heb al een patroon om er eentje te naaien, ik ben echt alleen op zoek naar een haakpatroon.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
breimaan ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Op crochet pattern central, bij animals staat een alligator Toy en een alligator baby is dat wat ? |
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Ik heb er eentje,maar die is 89 cm. en dan heb ik je email adres nodig. |
|
![]() |
|
Nouk ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juni 2008 Status: Offline Points: 64 |
Je links doen het niet, klopt dat? Ik ga wel nog effies kijken op crochte patern central... Gek genoeg ken ik die nog niet.... Bedankt!! |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Wilma, er zit nog een (gebreide) kroko in je mailbox. Een "antiek" exemplaar uit 1971. Groetjes Mistig |
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Gevonden! O, en de tweede, alligator baby had ik al, die is te klein. Iik had croche pattern central trouwens wel kin mn favorieten staan... |
|
![]() |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Is Kroko al in de maak
![]() Ik ben heel benieuwd. |
|
![]() |
|
everline ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Hoi, ik heb je 100 kleine hakelfiguren gestuurd. Daar staat op pagina 52 een krokodil. groeten, bianca |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Nouk,ik krijg de mail terug,je mailbox is vol.
|
|
![]() |
|
Sofie8392 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 17 |
Hallo Kim, Ik heb wel interesse in de genaaide krokodil aangezien ik nu diverse naaipatronen aan het zoeken ben omdat ik een newbie naaier ben ;) Groetjes, Sofie. |
|
Een nieuwe hobby: naaien, maar breien en/of haken wil ik ook wel leren!
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Kijk nu eens naar de data's van de postings....kijk ook eens op het profiel van deze mensen.... velen zijn al jaren niet meer online geweest
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |