Mal voor sokken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Pauli ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Januari 2012 om 09:18 |
Ik zie regelmatig foto's van sokken waar een soort 'mal' in zit. Van hout of karton, maar soms ook een metalen draadvorm. Gebruik je die alleen voor het fotograferen of ook voor blocken? En weten jullie waar ik die kan kopen, of misschien zelf kan maken? Ik heb mijn eerste paar sokken gebreid en wil ze graag laten zien maar ik krijg ze niet goed op de foto... |
|
Groetjes,
Pauli |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan iemand ze niet voor je aantrekken?
Of via marktplaats een paspopbeen bemachtigen hihi |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
Een gekochte sok plat neerleggen en omheen tekenen op karton en die uitknippen. Als je hem plastificeert heb je voor jaren een toonmodel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Pauli ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 67 |
Dankjewel Magtelt! Ik wist niet dat 't zo simpel was
|
|
Groetjes,
Pauli |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
Was het hele leven maar zo simpel, hè?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |